Yaşamıyorum çünkü ilerde olmak istediğim pilottu. Ama olmadı yani benim de serseriliğim var hiç üstüne düşmedim zamanında. Neyse Allah'a şükür açıkta değiliz sadece pilot hayalim de öyle demek isterim. şu an barmenlik yapıyorum ve işimi de seviyorum buda benlik zevkli ve eğlenceli anlarım oluyor. Pilot olsaydım ama hayalim olduğu için daha çok mutlu olurdum. şu an üzüldüm ben bu soruya ah hayaller ve hayatlar :D
ben Astronot olacaktım rakı sağolsun uçurdu bizi. Futbolcu olacaz dedik halı saha kurtardı bizi. Ressam olucaz dedik boya kitapları kurtardı. Yazar olucaz dedik okuduğumuz kitaplar kurtardı. İtfaiyeci olucam dedim içimde ki yangınları söndüremedim o kurtardı. Yani ben hep bir şeyler olmadı istedim ama olmak istediğim şeyler benimle olmayınca bende akışına bıraktım. şu an ki durumumum dan memnunun geçinip gidiyoruz ama yine ben istediğim olamadım ki. Bu sistem değişmedikçe kimse istediğine ulaşamıyor maalesef
Sanırım bu soruya "hayat beni nereye görütürse" demek çok daha mantıklı olacaktır. İlk okulda iken heves ettiğim ve söylediğim gibi iş makinesi operatörü olacak olsaydım bugün muhtemelen mesleğimi icra ediyor olurdum. Yine de Allah'tan ümit kesilmez. 🙏😌
Marangoz ve astronot favorilerimdi galiba :) öyle anımsıyorum. Ha bir de veteriner var tabi, sokaktaki tüm hayvanları getirir evin önünde beslerdim, büyüyüp koca adam olunca da bunlara bakarım ben deyip veteriner olmaya takmıştım en son jsdjdkd Şimdi ise klima teknikeri oldum. 2 ayrı fakülte bitirdim daha iyisini olayım diye de, bu kadarı oldu :)
Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
Doktor diyordum sanırım ben.. Sonuç olarak doktor olmadım ama Anestezi teknikeri oldum.. Yani bir şekilde sağlık sektöründe çalıştım uzun yıllar.. Şimdi sektör değişimi yaptım o ayrı konu.. Keyifli günler..
7 yaşındayken imam olma hedefim vardı. 10 yaşında polis olmak istiyordum. Halbuki şimdilerde sabit bir maaş ile geçinemediğim için yan gelir sahibi olmak için mücadele veriyorum.
İstemekle olsaydı her dediğim olurdu hayatın suprizleri bitmiyor hem iyi yönde hem kötü yönde ben anı yaşayıp mücadelemi yapıyorum artık gerisi taktir ilahi yaşamıyorum maalesef