İki duyguyu da kontrol etmesi çok zordur. Peki hangisini kontrol etmek sizin için daha zor?


her şey benim kontrolüm altında hiç zorlanmıyorum😎
Nefret duygusunu kontrol altına almak daha zordur.
Cevap
5Cevap
Sevgiyi kontrol edemiyorum. Ya hiç olmuyor ya da çok oluyor.
Nefret daha zor çünkü evrilmeye müsait bir duygu. Bazen intikama bazen öfkeye bazen de zarara kadar gider
Bağımlılık duygusu en zoru ya ne sevgi ne de nefret
Nefreti, kinci bir yapım vardır ama belli bir zaman sonra yerini merhamete bırakır :)
Sevgimi kontrol edemem.. İçimden taşar durmaz karşı tarafa akar..
Sevgiyi kontrol edebilirim ama nefret... O duyguyu yaşayan biri olmayı hiç istemem.
Sevgi kesinlikle! Öfke olur ama nefret olmaz kin tutmam
Sevgiyi bazen kontrol edemiyorum hele bide yanlış kişiler üzerine kurulursa zorlanıyorum nefret benlik bi duygu değil nefret duygusunu beslemem
Her ikisine de hakimim.
Sevgiyi kontrol edemiyorum
Nefret , ama onu da çözmek üzereyim
nefretimi kontrol edebiliyorum artık..
Nefret birinden edince tam ediyorum
Nefret.
nefrettt kontrol edilmesi çok zorrr
Nefret ve öfkemi asla içimde tutamam
Nefret maalesef
Nefret
Nefret
Sevgi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar