Piskolojik rahatsızlığım var sürekli kendini üzme hastalığı ARTIK DAYANAMIYORUM YARDIM EDİN?

Ben hiç bir zaman sosyal olmadım hiç dışarda oturmadım gezmedim arkadaşım sevgilim dostum hiç bir şeyim olmadı okul okumuyorum lise 1 terkim çalışmıyorum evde sadece bilgisayar oynuyorum kiloluyum bir sürü eksiklerim kusurlarım var boyum saçım dişim engelli kimliğim artık böyle yaşamakdan bıktım düzelmek istesem hemen hiç bir şey olduğu yok , hayatım sosyal medya izlemeye kuruluru herkesi bir şey yaşıyor yapıyor görünce ben kendim hiç bir şey yapamayınca yeme içme bilgisayar oynama dışında piskolojim iyice bozulmaya başladı sürekli ağlıyor üzüyorum kendimi artık dayanamıyorum kolonya içip zehirlenmek istiyorum..
Piskolojik rahatsızlığım var sürekli kendini üzme hastalığı ARTIK DAYANAMIYORUM YARDIM EDİN?
Cevapla