Bazen hayatı yaşayamamış gibi his bi tek bana mı geliyor?

Arkadaşlar bu ablamın hesabı ben daha 20 yaşındayım işin garibi sürekli bu his var içimde uzun süredir depresyondayım. Hiç bi şey yapasım gelmiyo, konuşasım bile yok insanlarla nasıl kurtulabilirim?
Bazen hayatı yaşayamamış gibi his bi tek bana mı geliyor?
Cevapla