Kırıldığınız konuda özür dilenmesini istemek beklenti içine girmek midir?

Değer verdiğiniz birisi size göre ağır gelecek bir cümle kullanıldığında çok kırıcısın kırdın deseniz ve karşı taraf halen sen hatalısın dercesine sen ben kavgası yapsa ve bi özür bile dilemese ne düşünürsünüz? Sonrada hiç bir şey yokmuş gibi "ben hayatta olduğum müddetçe yüzünü gülümseticem" vs. demesine ne demeli...

(Şahsen karşı taraf haklı bile olsa "ben haklıyım ama değer veriyorum sana ve bilmeden kırdım galiba özür dilerim" diyip sen ben kavgası yapmamalı. En azından değer veriyorsa karşı tarafı önemser diye düşünüyorum)
Güncellemeler
+1 yıl
konu haklı ya da haksız olmak değil ki en ben kavgası yapıyor. sonuç olarak değer verdiği birini kırmış. önemli olan karşı tarafın gönlünü almak değil mi?
Kırıldığınız konuda özür dilenmesini istemek beklenti içine girmek midir?
Cevapla