Genelde özür dilerken içinden geldiği için mi yoksa konu kapansın diye mi özür dilersin?

Genelde özür dilerken içinden geldiği için mi yoksa konu kapansın diye mi özür dilersin?
Genelde özür dilerken içinden geldiği için mi yoksa konu kapansın diye mi özür dilersin?
Genelde özür dilerken içinden geldiği için mi yoksa konu kapansın diye mi özür dilersin?
Cevapla