Özür dilerken içinden geldiği için mi, konu kapansın diye mi özür dilersin?

Özür dilerken içinden geldiği için mi, konu kapansın diye mi özür dilersin?
Özür dilerken içinden geldiği için mi, konu kapansın diye mi özür dilersin?

#DeliMavi
27 NİSAN 2022
Özür dilerken içinden geldiği için mi, konu kapansın diye mi özür dilersin?
Cevapla