Fazla samimiyet yumuşak yüzlü olmam hayır kelimesini kullanmamam bazen sıkıntı yaratıyor. Yarım saat önce merhabalalaştığım arabamı çeken kapıdaki Vale “ Abi küçük bir işim var eve gidip geleceğim arabanı verir misin” diye sordu. Hayır demedim verdim, ama rahatsız oldum gelene kadar huzursuz oldum. Ben hayatımda kimseden bir şey istemedim, ofis arkadaşımın arabasını bile istemedim taksiye bindim gittim. Bizim gibi insanlar yumuşak yüzlü diye her şeyi istenmez her şeyi de istemeyin ya 😡…
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Samimiyetsiz, sahte, rolcü, yalaka, tek başına bi kararı olmayıp sürü psikolojisiyle hareket eden, içi dışı bir olmayan, içten doğal olmayan insanlardan rahatsızım. Yapmacıklıktan sahtelikten yapay insanlardan rahatsızım. Başkalarının acılarını önemsemeyen insanlardan rahatsızım.