Selamsss 🧘♀️
hayırlı Cumalar🌺
En son aldığınız şeyi bana verseniz benim neyim olurdu?
hayırlı Cumalar🌺
En son aldığınız şeyi bana verseniz benim neyim olurdu?


Muhteşem, siyah bir adet stiletto in olacaktı 😃😁
Çok severek aldım, bu benzeri.
Kendi ayağımda fotoğrafı var ama buraya koyamam fetişistlerle falan hiçç uğraşamam
Süper benimkiler eskimişti gönder gelsin 😃
Ayh yaa canımdan :D güzel günlerde giy ♥️
Dün pijama takımı aldım

Haha pijaman çok minnoş :D
Kısa kol hava sıcak diye aldım ama kış geri geldiii donuyorummm😅🌀🌬️❄️
Ben gecelik giyiyorum ya da şort askılı :D sevemem böyle pijama falan. Kalorifer yanıyor sonuçta 😅😅
Bu kısa kol klima çalışıyo yine de üşüyorum, gecelikle dönemiyorum yatakta bana yapışıyo🙈
Hahah hııı yukarı kayıyor :D neyse ben beğendim valla güzel günlerde kullan
Teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun💜🖤
Çinden olta iğnesi almıştım😂😂 balık tutmaya hazırlık için 😂😂 al senin olsun 😂
Oha :D balık tutmaya bayılıyorum
İbocan oltaya seni takarım :D balıklara yem diye hahaha :D emin misin?
Bende Karadeniz’de babamla gitmiştim 🥺 bi sürüüü tutmuştum bi sürü
https://imgyukle.com/i/EBAjMb
https://imgyukle.com/i/EBAgcQ
https://imgyukle.com/i/EBAcJs
https://imgyukle.com/i/EBAOpS
Bunları yakalamıştım 🥺 şu an tekrar gitmeyi istiyorum ama soğuk olunca bacak sıkıntı çıkarıyor
Vay pe :D benim tuttuklarım küçüktü babam hepsini suya gönderdi haahha
İbocan sen hazırla takımları :D balık tutmaya gidek
Yaparız değil İbocan :D yaparım diyeceksin. Ben şaaparım ya oltayı atarım denize beklerim :D
Yiaa :D
Rica ederimmm ibocan 💁♀️
İki adet bundanın olurdu.. 😀
Simit mi aldın? 🧘♀️
Kahvaltı için evet..
Her gün bir tane alırdım ama bu ara iştahım artmış.. ikiye çıkardım.. :))
🙆♀️ Kırırımmm haha afiyet olsundu tabii, bitane de bana alıyorsun efendi insan
Demek ki ondan doymuyormuşum. Yarısını fareler kemiriyormuş.. 😀😀
Hadi ordan :D 🦆
Ya ne yakışıklı ördekmiş bu.. 😀
Teşekkür ederim.. 🤌
Rica ederim görseli gör canın çeksin 😅
Aynısını yedim az önce zaten.. :))
Hıı iki tane almadın bu sefer o zaman 🤨
İki tane aldım yine..
Birinden bir ısırık aldım.. Yer misin? :))
İstemem artık :D merci
Cevap
123Cevap
Ekmek aldım sabah sıcacık al senin olsun kuzu, menemen ile gömersin😂
Off :D çıt çıtır çıtır
2 paket Parliament Reserven olurdu. Ama ondan öncesini ver diyorsan eğer 1 adet hidrolik yağ tenekesi senin olurdu
Hahah :D sigarayı alayım
Yağ tenekesi daha pahallı ama sen bilirsin
Sigara aldım, sigaran olurdu.😄
Benimki bitmek üzere at gelsin 😃
Uğruna maaşımın yarısından vazgeçtiğim güzel bir çantan olurdu 😄
Verme aşamasında büyük bir hüzün yaşardım ama canın sağ olsun 😄
Yiaaa kıyamam belkide kıyarım :D bilemedim yeni çantam oldu
BB kremin ya da halka küpen olurdu. İkisini de aynı anda aldım.
Çok iyi ya. BB krem bugün bende ısmarladım, iptal edeyim 😌😃
Hazır ayağına getirmişim, yenisine ihtiyacın yok. Ki daha kullanmaya bile başlamadım. Sana kısmetmiş demek ki 😄
Senin şarj aletin olurdu ama senin telefona uymayabilir
Hangi marka :D
Black Shark
Tanımam o da ne :D
Gamer phone https://global.blackshark.com/
Oyun oynarım diye almıştım KizlarSoruyor da görüş paylaşıyorum haha
Daha yeni sipariş ettim canın sağolsun al senin olsunda galaksili kalemlik , galaksili fosforlu kalem, galaksili tukenmez kalem , ve yüz maskesi aldım sjnssjjssj
Kıyamam lan :D yok kullan sen gıcır gıcır
Ama kıyamam :D
Bir paket Rothmans D Range Blue, bir de Cappy Pulpy karışık meyveli 1 litre meyvesuyun olurdu dhllhlhfldhlhd bence iyi yine :d
İyi iyi :D
😂😂

Tansiyon ölçüm cihazı aldım dshjsk
Hahah :D blutdruck messen yapalım, hasta olmasakta oluruz
Kalp 92 çıkıyor, kalbim uçuyor bu ara bahardan mıdır nedir 🤦♀️😄
Aşık mısın nesin :D
Bence hiperaktifim 🐝🍯 ondan
:D güzel bence
Dün bot aldım 43 numara bir çift botun olurdu sana uyarsa iyi ki önce telefonu almışım :)
Uymaz :D
Hadi hayırlı olsun 2 kilo hamsi 😂😂😂daha 1 saat önce aldım pişir de yiyelim 😂😂😂
Ooo hamsi
3 simidin 2 ıspanaklı börek ve 4 tane susamlı ekmeğin olurdu.☺️😀
Acıktım 😂
Eyvallah 💁♀️
Light yoğurt. Hadi yine iyisin sağlıklı yaşican dksjs
Haha yoğurt dediğin meyveli olur tatlı olur yağlı olur :D
Diyet dolayısıyla kapalıyız 😃
Amaaan diyeti salla :D
Olmaz 😂
Ben sağlıklı şeyler alırım sigara falan almam öyle muz aldım yer misin 😄😄
İstemem yine mi muz? 😒
Böyle diceğini biliyordum 😅
Akşam marketten nugget aldım en son onu aldım nuggetta yemem deme ama hep sigara sigara nereye kadar başlıcam sigarana hee 🤦♂️😄
Sigarayı tüttürüyorum, yemiyorum :D öhömmm neyse nugget yapıver bari öğlen oldu açıktık
Acıktık* hööff
Soruya göre sigara dedim yenmez heralde biliyorım 😄
Ben şu an nugget yiyorum birde makarna yaptım gelirken günlük yemeğim bu😄
Al vereyim hadi sende ye afiyet olsun 😀 aç bırakma kendini fazla 🙂
Vazgeçtim sigara yaktım :D menün çekici gelmedi sorry 😅
Şaşarım zaten yakmasan bu gidişle erken yaşlanacaksın çok yakma 😅
Beni sigara yaşlandırmaz :D insanlar yaşlandırıyor
O ayrı bi sorunsal isanlar tabii
Ama sigarada az değil içenleri biliyorımds leş gibi kokuyorlar 😄
Nefesleri kokuyor dişleri sararıyor fırçaladıkları halde sararan var o yüzden ben göreceğimi gördüm
Sen içebilirsin daha görmemişsin ilerde görürsün 😀
Bak bu yorum hiç hoş olmadı 👎 24 yaşımdan beri içiyorum dişlerim inci gibi :D bakımıma özen gösteririm. Biz mi dedik olm dert deryasına atın bizi diye
Çok iyi yaa 👍😄
Maç daha devam ediyor ama
Kaç kaç? Ne maçı lan 😂
Beşiktaş Galatasaray bu hafta oynansın söylerim sana skoru 😂
Karar ver oynanıyor mu yoksa oyanayacak mı 😅
Pazartesi oynancak 😄
🦅
Anladım 🦁:D
Kapışırz dişi aslan sıkıntı yok 😀
Hee yok ya ben Fenerliyim. Gıcıklık olsun diye şaaptım 💁♀️
Gıcıksın ki zaten 😅
Bizi tut bari burada gıcıklık yapma😃
Bakarız :D
O zaman tamam demek 👌😄
Schatzi şanslısın sanki rimel aldım 😃 göz kalemi yüz maskesi ve kitap 😃
Of of süper :D makyaj malzemesini topladım
Hadi iyisin 😃😃
En son sac cikaran tonik aldim ama cikarmadi urbancare sana darginim kuskunum
Hahah :D ver zevkine dökeyim musluktan aşağı
pijaman iç çamaşırın ve nike çorapların ve pedin ve duş jelin olurdu 😀
Oh oh mis :D
en genel ihtiyaçlar demi 😂
Elbette lazım olur evde olsada sen bana ver :D
veririm paylaşmayı sevmem eşyalarımı ama vereyim hadi 😀
Kız cimrilik yapma :D
napim eşyalarım konusunda cimriyim 🥺
Tebriks golden rose lip glossun oldu iki dk önce geldi smskms
Çok Thanks :D
En son ne satın aldınız deseniz 10 kişi bile zor cevap verirdi. Böyle sorunca bir sürü kişi yazmış xkwjdjr kelime oyununun böylesi
ya deri ceket (geçende 8. yi aldım çok şükür, bağımlısıyım meredin ne yapayım) ya da dik yaka kaşe kaban, hangisini en son aldığımı hatırlamıyorum.
Sigaran olurdu Sosi, başka ne olabilir kiiğ? 👀😬
Eh yapalım o zaman sigara kahve keyfisi 😜
Her zamaaan.😏☕☕🚬🚬
Şarkı at da dinleyelim 😃
Atayımda dinle.👀
https://youtu.be/V1fyXePEJSM
Merci canım depresyon müsait mi sorsana bi :D
Shah😂 o her zaman müsait.
Tamam gireyim madem :D
Bi arkadaşa bakıp çık sen yine de çok şey yapma.😂
Sevmedim orayı zaten :D
Tavuk dönerin olurdu 😂
Bak tavuk döneri severim, et döner naynn 😅
Et döneri ben de sevmem 😅 et mangalda güzel oluyor 😋
Katılıyorum ☝️
Bershkadan Şapka aldım bugün geldi beğenmedim ama senin olabilir🌼
Yiaa teşekkür ederim beğenmediğin şeyi bana pasladığın için 😅
En son ayakkabı ve çanta aldım. İşte onlar senin olurdu 😄
Kedi maması umarım kedin vardır
Bu arada bu kedi mamaları ne ya 2 kg paket 300 lira olur mu ya
Göz kremin c vitamini ve arbutin serumun birde kahven olurduu
Toto'da sektirilen tuvalet kağıtlarından aldım.
Rekorum 1
Bi paket makarna 1 adet margarin yarım kilo yoğurt bi top sarımsak afiyet olsun benim öğlen yemeği
Sizede afiyet olsun 😌
1 paket winston dark blue, redbull ve vişneli kek :D
Şaka yapıyorsuuuuun :D
Şaka yapmayı sevmeeem :D
Gönder gelsin
Gönderdim gitti :))
2022 model çamaşır makinen olurdu en son aldığım çamaşır makinesiydi 😊
Resmini buradan mi atayım 😀
Ne aldın iç çamaşırı mı 😅
Hayır 🙈
Ne ya :D
Dmdenatayımı takip edersen😀
Korkunç oldu bu :D
Hayır beee 😀😀😀😄😄😄
Bana görmek istemeyeceğim şeyler atma :D korkarım
O kadar kötü değil, korkma 😄
Ah merakıma yenik düştüm 😅
Bekliyorum 😄
bu konuşmanın sonunda ne resmi gitti acaba :)
un aldım
tam buğday unu :D
Damacana su
Bol bol iç bro :D
Su hayattır sister içmem lazım
Hayatsa yudum yudum iç kardo 😅
Evet öyle içiyorum sister

TURKISH Delight 😅✌️
Senin olamazdı çünkü yedim
Neden yedin?
Çünkü benimdi. Senin yiyip kilo almanı istemedim
Aman istemezdim zaten 🙆♀️
Hamburgerimi sana verecek değilim🤪🥺
Ama neden :(
Tabiki şaka🤗🍔
Teşekkür ederim 💁♀️🌸
Siyah bir elbise almıştım al senin olsun :))
Teşekkür ederim 😅💁♀️
O halde alayım evin adresini 🙃
Yok kız :D güzel günlerde giy 🙏
Teşekkür ederim 🤗
Mor şal, hayırlı olsun. 😂
Ah teşekkürler 😅
Otobüs kartıma dolum yapmıştım. Hadi yine iyisin
Eh işte :D
Hahah inşallah alırsın bir gün 🙏
Arnavut Şarabı olurdu. 😊
Woow nasıl tadı acaba 🙄
Mükemmel bir şarap arkadaşım yurtdışında aldı getirdi zaten yıllanmış şarap 1970 yılından kalma açmaya kıyamıyorum. Eskimiş şaraplar her zaman ağızda hoş bir tad bırakır. 😊
Yaaa süper yerimede yudumla :)
Daha açmadım Şirince şarabını açmıştım o bitmeden bunu açmayı düşünmüyorum pek fazla içki tüketmem ama bu şarabı da en yakın zamanda içmeyi düşünüyorum senin yerine de bir kadeh içerim. 🧚
chin chin :D afiyet olsun ♥️
Merci.🍷
Bi kedin olabilirdi ama 🤣
Olsun :D
Yok be bende 7 tane var uğraşmak istemezsin🙂
Bir tane yeter :D
İnşallah olur 🤣 ulaşma şansımız yok o yuzden kedi felan yok sana 🤣.
Bi paket sigaran olurdu bebiş 😃
Valla mı bitmek üzere kaç gel yanıma :D
Oha ya benzin fiyatları uçtu bende gıdım gıdım dolduruyorum arabaya :D
Elektriğe de zam gelmiş 😅
Zenginlik içinde fakfakir olduk yak yak 🚬
https://youtu.be/OgJ8GnXsXis
Yak bebiş ah ah
Yanında içilir yarıya kadar Rakı 🍻 😅💃
Bir sürü küpe, kolye, bilekliğin olurduu :))
Oley be 💁♀️
Sıkıntı var sigara var hangisini verim 🙄
Sigara :D
İşine geleni alırsın tabi 😂
Sana da hayırlı cumalar Sosi🌺 Trencin olurdu.
☺️🌸
5 numara bebek bezin olurdu😆
Bebekide alayım yanında :D
Yavrum diye demiyorum pek tatlıdır, sevmeye izin var teyzesi🥰
Allah bağışlasın ☺️
Güzel soru domatesin olurdu 🤣
Olur severiz :D toomatiiis
Helly Hansen montun olurdu 🤣🤣
Abii alırsın banada bitane mont :D 💰
Senin canın sağ olsun lafı bile olmaz kardeşim 👍
Eyvallah abim ya :D
🥰🥰👍👍
Pastan olurdu doğum günüm için almıştım
Oo kutlarım :D
Teşekkür ederim
Kar gözlüğün olurdu :3
Napcam onu ben burada 16 derece hava :D
En son kılıf almıştım çok güzel onu verırdım
Neyli :D hangi telefona uygun
Kedin...
Aaa yavru mu?
Yavrumu arıyorsunuz 🤣
Çok güzel kitapların 📚
Çok Thanks kütüphane açacam bu gidişle 😅
5 lt su
İçelim 😅
İstemezsen köfte ekmekte var :D
Onu niye söylemiyorsun lan cimri :D
Ama seviyorum onu baya :D yarısı senin yarısı benim olur kimseyle paylaşmazdım he birde 😂
:D ay teşşkküür afiyet olsundu gazoz alır mısın bi de
Brownim bile var yemek sonrası :
Alırım olur 🤸♀️
sigara aldıydım ,
winston red
Gönder sigara hep lazım :D
başımın üstüne. ne demek.
Marketten Sigara aldım :D
Süper gönder :D marka?
He neyse olur ya. Pek sevmiyorum tadını ama :D
kaşarlı kuşbaşılı pide afiyet olsun
Beraber olsundu 😋
haha sana olacak br şey değil
Hediye ederim :D
ölçüsü denk gelmeyebilir :)
Kahve öğütücün olurdu sosyetik
Volaaa süper :D kahve makinası almayı düşünüyordum
20 litrelik kedi kumu. Ne yaparsın bilmem artık 😂
Kedisi olan birine paslarım :D ver sen
Bana ver tekrar 5 tane kedim var 😂😂
Yok olmaz ver sen bana onları ya 🤨
Beleşe yok 😁😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?