Feministler gerçekten eşitlik mi istiyor yoksa kadını yüceltmeyi mi amaçlıyor?

8 martta mecliste konuşan bi bunak feminist vardı , belki göreniniz olmuştur :d
Onun bir sözü şuydu : " Kadınların nafaka hakkını koruyacağız , yoksulluğa bırakmayacağız."

Bu kadın feminist niye kendi düşüncesinden sapıp erkeğe ve erkeğin parasına muhtaç olmayı istiyor? :d

Ha madem eşitliği savunuyorlar peki nafaka ödeyen bir memur nasıl yeniden evlencek , kendini geçindirecek?

Felçili adamlara verilen nafaka cezalarına neden sesi çıkmıyor ya da nafaka kesilmesin diye sevgilisiyle imam nikâhı evliliği yapan kadınlara neden sesi çıkmıyor?

Valla şuraya o kadar şey yazarım ki sonu gelmez. Demem o ki amaçları eşitlik falan değil asıl amaç kendilerine ayrımcılık ve üstünlük sağlamak. Ha gerçekten eşitlik peşinde olan vardır 3-5 kişi...
Güncellemeler
+1 yıl
Çok uzun oldu puu
Feministler gerçekten eşitlik mi istiyor yoksa kadını yüceltmeyi mi amaçlıyor?
Cevapla