6-7 yıldır çok yalnızım yakın arkadaş görüştüğüm biri vs yok tek başımayım sizce bu iyi mi?

Yani şöyle yalnızlığa alıştım artık üzmüyo ya da rahatsız olmuyorum ama uzaktan tanıdığım bir arkadaşım geldi ve çok şaşırdı kimseyle görüşmediğimi görünce sizce bu normal mi yani ben üniversiteye gidiyorum bu arada
6-7 yıldır çok yalnızım yakın arkadaş görüştüğüm biri vs yok tek başımayım sizce bu iyi mi?
Cevapla