Benim pek çok şey var...
https://www.instagram.com/reel/Ca2GOm5l4U9/?utm_medium=share_sheet
https://www.instagram.com/reel/Ca2GOm5l4U9/?utm_medium=share_sheet
şu an hatırladığım bir kaç şey var
Herzaman yanındayım, seni seviyorum, sana aşığım gibi gibi..
Kimse yanınızda değil.. sadece laftan ibaret.
Dünyaya yalnız geldik, yalnız gideceğiz..
Bir çok söz var ama en çok iten "Bana güvenebilirsin."
Kim olursa olsun eğer bu kelimeyi kullanıyorsa arkanıza bakmadan kaçınız.. Çünkü güvenilecek insan güvenebilirsin demez, güvenmeni sağlar. İnsanı değerli kılan şey sarf ettiği kelimeler değil, konuştuğu şeyin arkasında durması bunun icin çaba sarf etmesidir. Yoksa ağzı olan konuşuyor zaten.. İsteyen istediğini söylesin eğer ortada bir emek yoksa hepsi boş.. Yani bana güvenebilirsin deyince güvenilmiyor buna karnım tok diyeyim..🤭😊
Haklısın canım. Dil ile söylenen fiiliyatta yoksa her söz noksan.
Öyle canım 🥰
Teşekkür ediyorum 🌺
Şu an herkesin ettiği laflar var ya seni seviyorum senin için ölüyorum bitiyorum vs bunları artık ciddiye almıyorum Mesela birisi bana seni seviyorum sana ilgim var filan diyorsa var ya normalde hiç yapmadığım bir şey yapıyorum ve engelliyorum çünkü inanasım gelmiyor
teşekkür edrrim
Cevap
11Cevap
Yaz yaz bitmez bunlar şimdi 😅 çoğu aşk sözleri ve söz verilen her konu benim açımdan. İltifatlar zaten baştan ofsayt
Her şeye tok ama bir o kadar da aç gibi davranırım. Yoksa kendimi kaybederim
Benim genel olarak etkilemek için söylenen bütün boş sözlere karnım tok.
Söze değil, eyleme bakarım ben. Asıl önemli olan odur.
Saymakla bitiremem. Sözü söyleyenin gözlerine bakıyorum, zaten sözlerin manası o ana ortaya çıkıyor.
Seviyorum sözlerine tok karnım gerçekten seven yok:
Seni seviyorum, senin için ölürüm vs diyenlere baya doydum ben
Ben kimse için ölemem ya ahsh
@Papagandukkani lafta toprağa gömülü çok var sjsj
Hahaha hadi ya bana çok saçma ve orijinal yalan geliyor o cümleler sbshs
@Papagandukkani hala bunu yutanlar günümüzde var maalesef
Amaan onlar kendi kaşınıyor demekki snsj
Seni seviyorum cümlesine.
+1
Çoook şey var. Hayatı bırak dğnyadan soğutuyolar başka gezegene gidesim var
"Seni seviyorum"
Ben de seni..
Sorunun cevabı bu jsjs ama olsun 💖
Biliyorum 🙃
Senden önce bir defa oldu sadece
Sen diğerlerinden farklısın.
Nerden başlasam bilmiyorum ki
Turk kizinin efendi seviyorum demesine
Çoğu söze tok
Birsürü var
Sende bende çok olmasada iyi biliyoruz yeterli
"degistim eskisi gibi degilim"
İyi ki varsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?