
Mutlu sabahlar keyifli günler dilerim arkadaşlar..

Çok sevdiğim bir dostumla sabah sabah mesajlaştım🥰 Sırf kendim için değil onunda mutluluğu için dualar ettim güne güzel başladık 😁 O çok değerli benim için inşallah hep mutlu olsun 🙏 Umarım tavsiyelerimi dinler , gerçi bunları yapacağına eminim onun çünkü mutluluk hepimizin hakkı 🙂 inanarak biraz dua ve sadece içten gelecek birazcık çabayla her şey mümkün. Sen neler yapıyorsun mutlu sabahlar ve mutlu bir gün diliyorum sana ve herkese😊
İnşallah 🙏
Mubarek üç aylar sebebiyle oruçlu olduğum için maalesef o hiç bir şey.
Allah razı olsun
Çikolata zaten yiyemem de, kahve için de fazla erken. Önce bir kendime gelip üstümü giyeyim. Küçük bir tost yedikten sonra kahvemi gün içinde içerim artıkın.
Kahve
Eig için teşekkür 😊
🤣🤣
Cevap
42Cevap
İşler güçler eşlik ediyor 😅 ama şimdi ben de kahve yapacağım kendime
Teşekkürler, size de afiyet olsun :)
Hayırlı sabahlar sabahıma Güllü ve meyve suyu eşlik ediyor
Günaydın canım, iş güç ve kar manzarası.
Benimkine çok can sıkıcı bir migren atağı ve kahve beraber eşlik ediyor, hatta öyle ki relpax da bize katılmak üzere...
Teşekkür ederim...
Arkada bu çalıyor :D takılıyorum öyle.

Kar!! 😂😂
Günaydın benim günüm pek aymadi aslında 😒 diş çektirdim ve gece pek uyuyamadım şiş bir yüz şu an eşlik ediyor bana
Teşekkür ederim geçecek umarım
Günaydın. Yeni uyandım birazdan kahvaltı yapacağım.
Sağ ol gel beraber olsun
İnşallah 🙂
Kahve soğuk hava ve sevgilimin gönderdiği kar manzaraları
Teşekkürler
Hava tutulmuş, yanımda bir kahve, kitap ve müzik çalıyor.
Teşekkürler, size de afiyet olsun💫

akşamdan kaldı ama sabahımın kahvaltısı bu oldu
Günaydın bu site eşlik ediyor sevdim sanırım buraları :)
Günaydın, benim de kahve..
Günaydınlar olsun
Sıcak filtre kahve
Sabahımıza kahvaltı edşik ediyordu :)
Teşekkür ederim :)
Günaydın , kahvaltı eşlik edecek :)
Teşekkürler, sizede afiyet olsun :)
Yine kar yağıyor hadi gözün aydın en sevdiğin sey.
O zaman buraya gel 🤭
Öyleyse bizımlan diğılsın 🤭
Müzik eşlik ediyor çay tabiki🤗☕
Kar eşlik ediyor. 😃
Nutellalı u simit eşlik etti
Teşekkürler esmer
demli bir çay ve güzel bir kar yağışı
Zalar eşlik ediyor 😂
Zamlar 😄
Günaydın 🐍 çay içiyorum
Her sabah olduğu gibi çay ve sigara..
mehter marşı ile yataktan kalkıp, kahve ile sefere hazırlanma çabası bekler.
Günaydın, yalnızlık eşlik ediyor birde kar yağışı
Canım istedi ama şu an yapmaya üşendim
İşten çıktım ev yolu dolmuş afiyet olsunnnnn
40 yila varsan alırım bir kahve
İstemiyorum o zaman afiyet olsu. Bir 40 yıl daha yaşamam zaten
soguk havada çay ile ısınıyorum
günaydın
kıymalı börek ve çay
Eşlik eden bişey yok çay suyu koyucam şimdi 🤭
Poğaça ve süt vsr kahvaltıda..
Az sonra kahvaltı eşlik edecek
Her sabah inceden müzik ve kahve...
şu an çay ve sigara.. Keyifli günler..
Kahve & kitap en iyi kombin👍🏻☺️
Günaydın genelde kahvaltı eder.
Simit ve çay
Teşekkürle t
kahve tabiki
teşekkür ederim sizde afiyet olsun
ben teşekkür ederim kibar hanfendi
Yatağim ve bedenim eşlik ediyor
Kahve.
gunaydin... cay
tesekkur ederim
Ben ve çayım
Karla mücadele
Teşekkür ederim
Yoğun kar yağışı.
Cevapsız sorular ve bir yetmişlik...
Müzik
Günaydın. Uyku:)
Sigaram ve ben 🙂🙂
şu an kahvaltı çay 🙋♀️
Akşam oldu 😁
Simit ya da börek yanında vişne suyu güzel oluyor
Earl grey genelde
şu an açlık (
Gunaydınlarr
Canımız çekti ama olsun 😊
Yalnızlığım 😂
Aplaaaa bize derece
Film
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?