Güncellemeler
+1 yıl
Iyiyim bende teşekkür ederim 😊

Günaydın tacize uğramış viyana kapıları gibi hissediyorum
O neden yaa 😂
Saçma sapan şeyler kafama takılıyor sürekli, bir kaç gündür yaşadıklarım gerginlikler önü gelmeyen edepsizlikler aşıyor sınırlarımı.
Bir silkelenip kendine mi gelsen bu kadar ciddiye alma düşüncelerini gereksiz bir çok konu dolaşır zihinde oyuna gelme
Yok bizim ki birer acaba ya da neden böyle gibi misal bakacağız hayırlısı teşekkürler iyi niyetine.
Evet anlıyorum rica ederim
Cevap
6Cevap
Günaydın iyidir
Sen
İşteyim ve uykusuzluk var
Günaydın sanane
Çok psikolojim bozuk napaym
İylik güzellik, senden:)) ne haber? 😂
İş güç aşko sen
Aynı
Sen?
İyiyiz sen?
🙁🙁🙁🙁
İyi şükür senin
aynı bea
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?