Hafif çatlak, deli diye tabir ettiğimiz insanları eğlenceli bulurmusunuz?

Ben çok samimi buluyorum öyle insanları...
Hafif çatlak, deli diye tabir ettiğimiz insanları eğlenceli bulurmusunuz?
Cevapla