Zaten bana sorulması aşırı saçma beğenmediysem asla güzelsin demem kırıldı mı bilemem ama yalan da söyleyemem yani az mı kırıldık biz 


Tamamen yanlış. Çok gereksiz ve saçma bir şey yani. Bunu genelde öz güveni olmayanlar soruyordur sanırım. Ki zaten birinin bir başka kişiyi güzel ya da yakışıklı bulmasının ne önemi var? Sonuçta güzellik göreceli bir kavram. Birinin güzel bulduğunu bir başkası beğenmeyebilir. O yüzden tamamen yanlış.
Psikolojik sorunları olduğunu düşünüyorum. Birde her gün aynı fotoğrafla nasılım diye soranlar var. Güzel olduklarına inandırmak için kurana el basmak mı gerek anlamadım ki.
Sksmsksmsksmskmss
Onlar sadece ilgi arıyorlar
Birde eleştiri de kabul etmiyor bazıları illa iltifat etmen gerek 😀
Konuşucam umuduyla yürüyen erkekler varken onların iltifatları mutlu ediyorken eleştiriye gelemezler
Bu tıpkı senin sevgilin seni çok beğendiğinde artık başkalarının yorumlarını umursamaman gibi
Gidip özelde iltifatlaşsınlar bizim suçumuz ne 😀
İltifat seçeneği çoğalıyor böyle sksmsosmsosms
Özelden 1 kişi
Soruda 50 kişi
Tertemiz iltifat kotası dolumu
Cevap
4Cevap
Kendine güvenen birinin böyle bir şey yapacağını sanmıyorum. Gereksiz de bir şey zaten. Hangi ruh hâliyle yapılıyor bilemiyorum.
Aradığı şeyi bulamayan insanların avutulma şeklidir bu yaşla da alakasızdır
Beğendiğin biri tarafından dışlanınca beğenilmeyince burdan olmaz ama bir arkadaşına bile olsa sorarsın
Memelerini atanlar da oluyor. Dikkat çekmenin farklı yöntemleri
Bana saçma geliyor. Kendini aynada görmüyor mu bu insanlar
Muhtemelen özgüven sorunu yaşıyordu sende oyle deyince tam oldu
Beğenmediysek güzel demeyiz
Onlarca insana soruyorlar
100 kişiye sorsa, hepsi de, güzelmişsiniz vs gibi bi cevap verse
gider 101. kişiye sorar
sapık bunlar
Vereceğiniz cevapların, bu tarz soru soran kişilere bir faydası yok
Sksösosmsosmkss anlık mutlu oluyolar
Çok sacma buluyorum ben. Baskalarının onayıyla kendini sevecekse hic gerek yok..
Saçma bence tipe takılmak
Çok saçma evet
Kanka kürt müsün?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?