Sevilmemek kötü birisi olduğun anlamına mı gelir?

Tamam biraz tuhaf bir soru oldu. Sürekli kendimi sorguluyorum bu konuda, hep hata arıyorum kendimde. Ama insanların genelde tercih ettiği kişi değilim. Elimden geldiğince iyi olmaya çalışırım ama hep bir dışta kalma söz konusu. Aslında yanımdan da kaynaklanan bir şey olabilir. Sessiz bir yapıya sahibim aslında ama bu kötü bir şey mi yani? Neyse aklımdan geçen bu soruyu buraya bırakayım dedim (:
Sevilmemek kötü birisi olduğun anlamına mı gelir?
Cevapla