İçimde sürekli bi huzursuzluk hissi var. Bı türlü rahat edemiyorum. Uyuyamıyorum. mutlu olamıyorum. Bunlar neden oluyor? Nasıl düzelirim?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
çok kapatmışsın kendini dış dünyaya rahatla biraz konuş insanlarla çık dışarı dolaş sosyalleş
Çok zor geliyor benim için. Hiç arkadaşım yok zaten utangacim. Kolay kolay kimseyle konuşamam
Kitap oku ya da telefonunu evde bırakıp yürüyüşe çık
Güzel olurdu tabi ama ben yalnız çıkamıyorum dışarı 😔
Neden ki ?
Korkuyorum alışık değilim. Benim çok kısıtlayıcı babam vardı. Hiç izin vermezdi şimdiye kadar 1 kere olsun arkadaşlarla dışarı cikmadim kendim çıkamadım. Arkadasimda kalmadı artık. Böyle alıştığım için çıkamıyorum
Kaç yaşındasın ki?
18 olacam
Ee çocuk değilsin ki neden o kadar kısıtlıyor ki seni
Biraz geri kafalı birisi diyelim. 1 yıl önce annem ondan ayrıldı daha yeni telefonum oldu o zaman aldım.. yasakti hep.. ayrıldı şu an her şey serbest ama brn yapamıyorum artık
Hımm anladım. Neden gizli sin?
Bilmem. Zaten çok uzun zamandır kullanmyorum burayı. Öyle gizli yaptım
Anladım :) Ne kullanıyorsun
neden boylesin, bir seye mi canini *, stres falan yapiyon?
Genel olarak çok stresliyim zaten. Evden hiç çıkmıyorum. İlaç flnda kullanıyorum belki onun etkisidir diye düşünüyorum gerçekten bilemiyorum sebebini
Ondandir. Benim babam da hap ilac kullanir, bu haplar sayesinde zamaninda cok zayifken baya kilo aldi iki kati oldu simdi, tabi yasi da ilerledi artik ama stres sinir rahatsizligi da oldu bu yuzden de hap falan aldi doktordan, onu atmayinca bildigin kizip sinir olacak yer arar hic cekilmiyor. Ilac hap falan etki oluyor evet, bi doktoruna gorun belki de haplarin yan etkisiyse. Bide evden hic cikmadigin icin biraz cikip dolassan belki iyi olur gonlun acilir. Bende son bi kac senedir pek cikmam, bugun kafamda planlar var ama hani biraz degisiklik olacak benim icin ama bende tabi sen gibi sikinti yok, herkeste olacak da degil tabi...
Hormon hapları kullanıyorum hastalıklarım için. 4 farklı hap yani. Bırakmak istiyorum ama doktorum izin vermiyor. Durumu anlattım öyle olmaz falan diyor. Psikoloğa gidiyorum hastalığın depresyon yapabilir diyor oda doğru düzgün bisey demiyor. Bende aynı şekilde kilo aldim 30 kilo aldım özgüvenimde kalmadı çok kötü oldum
Iste bazi haplarin boyle yan etkileri oluyor, genelde etkili agir haplarin oluyor diye biliyom, zamaninda benim de kullandigim bir hapin yan etkisi cilt kurumasina neden olabiliyordur, gerci ilk kullandigim senede bir sey yoktu ikinci kullandigimda da bir sey yoktu boyle kullanimin ikinci ayinda falan basladi, hani yan etkisi olacaksa da basindan olmasi gerekirdi diye dusunuyom ama boyle seydi bendeki de iste...
Bu hormon haplari nasil bir sey yani cok onemli bir sey sanki, eger oyleyse de pek bir sey yapilamaz sanki, en azindan suanlik. Depresyon falan dogrudur olabilir, dedigim gibi yan etkisi haplar falan olabilir boyle seyler iste bide agir haplardir onlar da hormon falan.
Sende iyi kilo almissin aynen, peki bu kac senede oldu ve kac kilosun ki.
Belki de yani sira spora baslaman gerekecek, bak ben mesela kilolu degilim tam tersi zayifim babama cektigim icin her yonden, o da dedigim gibi zamaninda cok zayifti hatta benden de zayifmis iste, neyse bende spora basladim iste daha bi kac gun once kayit oldum gitmedim henuz ama bugun disari cikacam dedim planin biri de oraya gidip bir kart almak olacak giris cikis icin. Yani farkli seyler yap ne bilim spor yapamiyorsan cik disari dolas yuruyus yap gez hareket et temiz hava al insan gor falan...
Aslında o kiloların çoğunu 1 yıl içinde aldım sonra zayıflamak için uğraştım ama olmadi. 63 kiloydum şu an 95 kiloyum. Spor yapmakda çok zorlanıyorum. Dışarı çıkasim olmuyor annem çıkarsa onunla çıkarım sadece.
Iste evden cikmayinca bide eritmiyorsa vucudun yediklerin hep kilo yag etmis oluyor. Benim vucut da tam tersi, ne yersem yiyeyim ne kadar olsa da olsun eritiyor bir sekilde alamiyorum, vucut yapisi iste benim de canimi bu * o yuzden en azindan spor yapip kaslar buyudukce kilo yapar ve spor kilo almaya da yardimci oluyormus bakalim simdi duzenli bir sekilde bir kac ay, yaza kadar olsa bile iyi olur guzel buyur sekil alirim ve kilo da almis olurum belki inshallah.
Onceki kilon iyimis yaa, tamam belki uc bes kilo verebilirdin kizlarin kilosu zaten 50 60 arasi olur genelde ama cok da fark edecek bir sey degildir 63. 95 kilo tabi baya fark etmis olur, ozguvenin dusmesin sen spor hareket yap, niyet yap hani bir hedef belirle yaza kadar su kiloya gelecem, kilo vermek almaktan daha zordur o yuzden bir ayda 10 kilo verirsen yaza zaten piril piril olursun eski halinden de guzel olursun ama tabi biraz da is insanin kendisinde bitiriyor gayret etmedikten sonra istek olsa da fayda etmez.
Sadece annenle cikma, cikasin olsun neden olmuyor cik iste dolas sabah kahvaltini yap 12 gibi cik bi 4 e kadar falan dolas gez toz, illa bir seyler al demiyorum makset hareket etmek ve hava almak degisiklik olsun...
Şimdi ben kendim kilo veremiyorum ne yaparsma yapayım. kan aldırdım tiroid hastasıymişim. Vucudum hiç yakmiyor direk yağ yapıyormuş hepsini. Haftaya diyetisyene gidrcem umarım onun bi faydasi olur. Burada fazla gezecej yerler yok bende hiç sevmiyorum zaten yaşadığım yeri o yüzden çıkmak istemiyorum
Iyi madem bari diyetisyenden sonra bir seyler degisse, hani o soylemesede kendin bir seyler yap spor hareket baska bir sey de olabilir tabi.
Benim ki de tam tersi olmali o zaman her seyi yakiyor hic bir seyi bana saklamiyor😅nerde yasiyorsun ki, ozel degilse tabi...
Almanyada yaşıyorum ben. Hiç sevemedim burayı. Küçüklüğümden beri sevemiyorum.
Bende yurtdisinda yasiyorum. Tahmin etmistim turkiyede yasamadigini. Fazla gezecek yer yok demenle ve doktorun dogru duzgun bir sey diyememesi, bizim burdakiler de ayni cunku, anlayabiliyom.
Valla ne yalan soylim bende oyle pek bayilmiyom buraya, tek iyi yonu o da ekonomi acisindan sikinti da dertte degiliz turkiyenin suanki durumu gibi yoksa dedigin gibi gezmek tozmak pek bir sey yok, genelde sehirin icinde olursan o zaman yoksa disinda yasayinca pek fazla yok dogru diyorsun...
Çok kötü bi durum gerçekten. Yani işdr bulamıyorum o yüzden para sıkıntısida var bende. Türkiye'ye gitmek istiyorum ben
Turkiyede daha beter duruma dusersin bence. Ne kadar bende sevsem turkiyeyi hatta yasamak da istiyordum falan ama bir cok konuda da geriden geliyor sikinti var, en basitinden bu ekonomi. Is turkiyede de bulunmuyor oyle kolay merak etme orada da bu sikinti var, eger bir meslegin falan varsa belki o da bu saatten sonra biraz zor olur sanki, Şu an gitmen lazim okuma amacli gidip orada bitirecen okulunu. Allaha sukur bende is var hani tam zamanli degil oyle haftada bir kac gun aksamlari calisiyom ama yetiyor, zaten oyle pek fazla para kullanan biri degilim, birikim oluyor, Şu an gayet iyi de biriktiriyom, yaza turkiyeye gidecez iste orada harcamalik simdiden cikti bile ve daha 4 5 ay var. Sen arastir basvur, hic yok mu oyle siteler almanyada is arayan yerler ilan veren siteler falan...
Yaşım 18 olmadığı için olmuyor. 2 ay kaldı bekliyom artık. Sevgilim Türkiye'de benim. Yanina gitmemi çok istiyordu yani evlenmek istiyordu. Bende istiyordum ama şu an herşeyi mahvettim ve benden ayrılmak üzere 😔
Aa 18 degilmisin henuz. Sevgilin mi var bide, turkiyeden hemde. Nasil oldu nasil yaptin ki, yani hic gorustunuz mu canli olarak bulusma falan, ailen bu duruma ne diyor haberleri var mi. Bende turkiyeden bulacam gibi de, burada aradigim istedigim tarz kiz cikacagini hic sanmiyom, sayimiz belli cunku, almanya olsa olurdu belki tabi sonucta kac milyon turk var o yuzden turkiyeden kiz bulma istegi vardi ama bakalim hayirlisi artik.
Ya uzulme belki de hayirlisi boyleymis...
Yani saçma gelebilir ama 3 yıl önce bi oyundan tanışmıştık.. konusmayi kesmiştik 1.5 yıl önce yine konuşmaya başladık sonra sevgili olduk. Ailem biliyor onun aileside biliyor arada bi annesiyle konusurum. Buluşma olmadi benim ailem çok karşı bu konulara. Ama yanına gitmeyi düşünüyordum 2 ay sonra. Ama ayrilmazsa olur o. 5 gündür hiç yazmiyor zaman istemişti benden ama ayrilcka gibi
Yok canim olabilir, kader kismet bu isler sonucta. Burdan evlenen bile var, daha gecenleri bile birisi daha soru olarak anlatti, nasil oldu falan diye gayet guzel hos seyler hosuma gitti insan heves yapiyor.
Hic yan yana canli olarak bulusma olmadi ama oyle mi. Peki gecen yaz falan turkiyeye gitmediniz mi. Neden ozellikle iki ay sonra, o zaman ne var ki, hani yaz tatili falan da degil.
Valla dogrusu hayirlisi buysa cok takip dusunme yasin daha 18 yeni olacak, sen bide beni dusun 20yim daha once hic olmadi. Cikar elbet yakinda, yasin ilerledikce adaylarin daha cok gelir bence simdi pek bi ciddiyeti yok yastan oturu cunku, hani sevgili olsaniz bile evlenme olmayacagi icin yakin zamanda oyle senelerce de sevgili kalinca bir nokta sonra ayrilma yasanabiliyor bir sey anlamiyor insan bu durumdan o yuzden pek dusunup takilma derim ben...
2 ay sonra istedim çünkü briaz zayıflamam için zaman gerekiyor ve oruç tuttuğum için o zamanin bitmesini beklicem ztn ozaman 18 oluyorum ailemden izin almama gerekmicej. Evlenmeyi çok istiyordu o benimle. Bende istiyordu yaş sorun değil gerçekten ama bana birden doğuma geldi herşeye karşı öyle ben kırıcı davrandım şimdi benimle konuşmuyor. Umarım düzelir 😔 başkasını istemiyorum ben
Oruc 3 ay sonra biter yalniz. Hem bak zayiflayabiliyormussun, spor da yapmis olsan cok daha iyi olursun. Tamamyasin 18 olacak da ailen yinede bir sey demeyecek mi hani kizim nereye hayirdir bize bir sey demeden sormadan falan ne diyecez diye, ailenle aran kavgali falan mi. Doguna geldi derken? Yani o zaman ozur dilemek gonul almak sana dusuyor ne diyim hayirlisi...
Sadece annemle yaşadığım için sorun olmaz. Babamlada konusmuyorum. Anneme söyledim şuanlik bisey demedi git dedi ama onun yanına gideceğimi bilmiyor. Zaten fazla goremicem onu. Askerliğini yapiyor benim bildiğim hemen izin alamaz günde yarim saat görürsem iyi. Sevgilime gelirsek ben çok düşünüyorum bunu ama kendisi zaman istedi biraz yalnız kalmak istedi bende rahatsiz etmemek icin yazamıyorum
Tamam da annene turkiyeye nereye gidiyon dedin, hic sormadi mi kizim nereye gidiyon nerde kalican yalniz napican falan. Yasi kac ki onun...
Sevgilim 20 yaşında. İstanbul'a gidecem zaten orada benim dayım teyzem falan var orada kalırım. Sorun değil o konuda. Zaten bu sorunlarım yüzünden annemide çok sıkıyorum artık hic karışmıyor bana. Sevgilime gitsem bile bisey demez
Ne bilim ya annene de yazik, onu da bezdirdiysen insan merak eder korkar kizini o yasta tek basina gondermeye hem kendisi de yalnizmis. Benim gonlum el vermezdi bu erkek halimle annemi yalniz birakmaya, hani yazin beraber gittiginizde gorurdun acelesi yok kacmiyor ya sonucta.
Yazin gidince orada kalmami istiyor. Bende annrmi bırakmak istemiyorum ama bana kendisi git diyor. Evlen git diyor brn naoabilirm ki. Çok özlerim ama kendidi yalniz olmak istediğini söyleyip duruyor. Sürekli geziyor zaten brn heo evde yalnizim
Ee tabi bu kadar kadincagizin kafasini yiyip durduysan napsin o da coz geciremiyom laf da dinlemiyor kendi bildigini yapsin demistir nolacak. Sen annene senin dedigini yapacam desen zaten boyle demezdi.
Turkiyeye gidip evde mi takilinir yaa asil o zaman gezilip tozulmasi gerek...
Şimdi şöyle ben çalışmıyorum eve para getirmiyorrum diye istemiyor. Canim çalışmak istemiyor okumakda istemiyorum. Biraz huzur istiyorum sadece.. Türkiye'ye gitsem gezerim burada gezmem. Annemde burada sürekli arkadaşlariyla beraber sabah iş akşam gezer. Bazen hiç görmem annemi evde. Çok yalnızım böyle beni yaninda götürmez kadınların yaninda ne işin var falan diyor
Tamam da turkiyeye gidince neyle gezicen, parasiz pulsuz nasil takilacan orada. Canin da calismak istemiyormus, ne istiyor ki senin canin. Yani 17 yasinda hemen bu kadar evlilik meraklisi valla anlamiyom, kendi ailemden biliyom 17 yasinda evlendi bi kac sene sonra ayrildilar cunku daha cocuklar oyle ani kararlar verdiler, farkinda degiller daha olaylarin. Yani bi 20ye yaklas o zaman iste en azindan bu evlilik olayini, simdi takilin sevgili olarak iste. Ben bile 20yim ve daha sevgilim mevgilim oldu henuz daha yeni yeni artik birisini bulsam diyom, hani bulunca da simdi evlenecem kafasinda da degilim, gene bi en az 3 sene falan gecer 24 yaslarinda evlenirsem tam yasi olur, 17 yaisnda bu dusunce neymis ya...
Bende çok meraklısı değilim tabi olursa güzel birşeydir ama erken olmasına gerek yok. Maalesef sevgilim beni dinlemiyor uzak olduğumuz için yanidna geldiğimde bırakmak istemiyor çok ısrarcı bu konuda bende ne desem fayda etmiyor
O ne demek ya oyle, mal mi sahipleniyor. Yasadigin yer belli imkanlar belli oyle lafla olacak is mi o, kendisine gelsin o da, hem bi onun karariyla olacak sey mi ona noluyormus, iste goruyon mu daha bazi seylerin farkinda degil oyle gitmeni istemiyom demesiyle her sey duzene girdi saniyor. Hem seni dinlemiyormus, demek ki seni hic onemsemiyor bi degerin yok, insan sevdigini dinlemez mi beraber ortak yol karar vermez mi o kendi kafasina gore nasil her seye boyle karar veriyormus. Ustelik bencilmis sevgilin, ne diyim ki artik mutluluklar...
Yani bende çok kararsız kaldım. Böyle çok mutsuzum. Çok yalnızım. Zaten benim için paranın bilr önemi kalmadı. Bişey istemiyor canım. Onun yanina gitsem belki mutlu olabilir diye düşünüyorum bilemiyorum kafam çok karışık
Sen kararsiz kalmamissin sen direkt planlamissin zaten her seyi, yok iki ay sonra turkiyeye gitmeler onunla evlenmeler geri donusum olmamasi falan. Ya ben paranin onemli olup olmamasini anlatmiyom zaten. Sadece boyle olaylarin oyle hemen iki kararlar olacak seyler degil onu anlatmaya calisiyom ama sen tabi istedigin gibi yaparsin...
Mecbur öyle yapacam çok çaresizim yani bende bilemedim ya
Yok yok seninki baska, sen kafaya koymussun bir kere istegin boyle, caresizlik degil sanki bu. Belli ki onu istiyon zaten ayrilmaya yakinmissiniz, bu gidisile sen yaza bile evlenirsin merak etme, gerci istegin de bu yonden senin de istedigin olur iste...
Ayrilmazsa olur işte.😔 Ben yazsam mi diye düşünüyorum. Din görülmesini de dondurmus dikkat cekmeye çalışıyor sanırım
neyi ne yapmis? Valla orasi senin bilecegin is ben bir sey demiyom...
WhatsApp plus kullaniyor. oradan son görülmeyi dondurabilir yani pazartesi saat 18 de yapmış bunu. Whatsappa girse bile hep o tarih kalıyor. Bende konusmayi kestigimizden beri girmiyordum whatsappa onu gördü öyle yaptı sanırım
Olabilir. Neyse artik senin bilecegin is gerisi...
Tamam teşekkür ederim yardımın için
Rica ederim...
Okb ola bilir. Meditasyon dinle youtubeden
Yaşadığın sorunlardan kaynaklı olabilir
Peki nasıl düzelirim? Gerçekten çok zor bi durum. Hiç bir şey yapasimda gelmiyor. Çok soğudum. Sevgilimden bile soğudum. Antidepresan düzeltir mi?
Bence antidepresan kullanma bir çok zararı var sorunlarını irdeleyip bulmakla başla çözümüne beraber bakalım
Psikoloğa gitmiştim bana kullanmami önerdi ben kullanmak istemedim almadım.. ama gittikce daha kötü olmaya başlıyor. Başka ilaclarda kullanıyorum onun etkisi olabilirmi
Bence ilaçla alakalı bir durum değil çoğu psikolojik ya da ruhsal sorunları ilaçla tedavi ederken daha ağır tahribat yaratabiliyorlar tavsiyem kullanma ama yine de sen bilirsin
Kullanmak istemiyorum ama doktorum izin vermiyor öyle bırakmak olmazmış.
Buna doktor değil siz karar verirsiniz
Öyle tabikide ama tedavi olmazsa daha kötü olur diye korkuyorum
Bence olmaz zihinen bitirebilirsin
Yani tiroid hastasıyım o yüzden çok kiloluyum veremiyorum. Onları zaten birakamam yeni başladım. Ama öbür ilaçları birakabilirim belki. Bu hafta doktora gidecem söylerim yine
Büyük geçmiş olsun umarım en kısa sürede sağlığına kavuşmuş olursun
Umarım öyle olur. şu an onları bile dert etmiyorum gerçekten. Sdce mutlu olmak istiyorum
Mutlu olursun sorunlar çözülür ve mutlulukta gelir
İyi düşüncelere yönelin
O çok zor. Sürekli kötü düşünüyorum her konuda. En kötü ne olabilirse o aklıma geliyor iyo şeyler düşünemiyorum
İzzet güllü videoları izle. Psikolojik bi şey
Kitap oku
Fazla kitpalarla aram yok. Sevmiyorum yani. Dizi izliyorum çoğu zaman ama faydası olmuyor 😔
Kişisel gelişim kitapları oku dizi insanı sıkar ben uzun zamandır dizi falan izlemiyorum
Bende eskiden hiç izlemezdim 2 3 aydır izliyorum.
Alıştırma kendini
Haha
Sencd gülünecek bi durum mu bu?
Evet
İyi tamam ne diym
😂😂😅🤣
Daha ne gülüyorsun?
Ya varya tam filmsin ya😂🤣🤣🤣🤣
tamam.
😆😆🤣ajakajaha
İşsiz misin sen ya?
Yeni ise girdim hahahahajahahaha film kızz ahah haha🤣🤣
Ben bide kendimi boş insan sanardım. Asıl boş insan burdaymis. İşin yokmu ya ne uğraşıyorsun
Hadi git hadi git kumda oyna hadi aglama🤣🤣
Biraz rakı iç akşamları uyumadan önce geçer bu
Yok o olmaz. Öyle şeyler yapmam. Antidepresan kullanmayı düşünüyorum. Onun faydası olur mu
Olmaz o daha kötü olur ya da namaz a başla huzur verir
Namaz kılıyorum zaten. Ama zamanla ondan bile soğuyacam gibi geliyor
Sevgili yap geceleri konuşur sun
Sevgilim var zaten 1 yıldır beraberiz ama şu an 1 haftadır konusmuyoruz. Benden ayrılmak istedi onu çok kırdım. Düşünecem dedi yazmiyor 😔
Hmm yenisini yap o zaman daha heyecanlisini senin ayağını yerden kesecek birisini
Öyle bir şey istemiyorum. Ben sevgilimi seviyorum soğusam bile başkasını istemiyorum
Kötü bir şey değil dimi? Şimdiye kadar hic duymadim
Yazdığıma pişman oldum sakin yapma çok ve çok tehlikeli sen silsene şu benim yorumu birisi dener vs mazallah başına bela bulur öldürür ler cinnet gecirtirler
Bende öyle deyince bile korktum ya sildim
Benim yorumu sil aman diyeyim pisman oldum yazdığıma
Sildim sanırım. Hâlâ oradami?
orada sil biri okur
Tm şimdi oldu sanırım
Olmadı bebiş sende sakın deneme
Hâlâ duruyor yorum
Ay ben beceremiyorum ya 😅 nasıl silcem onu anlayabilirmisin
Şikayet et soru silinsin beni de engellersin hemde
3 noktaya bas sikayet et
Tamam bastım yaptım
Hala bendesin
Bendede gitmiyir ama yeniden deneyince daha önce şikayet ettin diyor
Ben bunu kısa bir surede denedim ebeminkini testen görüyor dum az kalsin
Ay anlatma iyice korkacam uyuyamicam😅 zaten bu saate kadar uyuyamadim
1 ayda zor geçti devamli Süleyman aleyhisselam in mührü ile gezdim
Ben zaten çok korkuyorum böyle şeylerden birileri analtinca çok kötü oluyorum. Bj ara geceleri hiç uyuyamıyordum korkumdan sabaha kadar beklerdim hep
Rukye ayetlerini oku böyle bir şey oldugunda düşer olduğu yere yığılır larb
Yok bence hiç bişey okumayim ben çok korktum ya
Bagzi ayetler onlara karşı çok etkili bunlara rukye ayetleri denir sübhaneke nas vb bunlar rukye ayetleri dir
He tm anladım
Birde sunu 3 noktaya bas gormek istemiyorum desene bi
Aynısı yazıyor
Ufff sabah sabah bir canlının günahına girdik ben neden yazdim ki ya
İnşallah kimse okumaz
Bilmiyorum bizimkiler meraklı dir bunlar tehlikeli oluyor özellikle onu okuyan a en tehlikelisu geliyor insani cinnet ile kendi kendini oldurmesini saglarlar
Yani öyle ama bu yazışmalarıda okur insan yanlış olduğunu anlar
İnşallah
Aynen 😥