Eşcinsel olduğumuz için neden insanlar bu kadar önyargılı özellikle kadınlar?

Özellikle kadınlar böyle yapıyor kimseyi yemiyoruz yanlış bişey yazmıyoruz direk sohbeti kesip engelleme neden
Eşcinsel olduğumuz için neden insanlar bu kadar önyargılı özellikle kadınlar?
Cevapla