İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?

Yüksek hızlarda ihmal edilebilen bir kütle gibidir.
Yani yüksek hızda sürüklenen hayatın içerisinde bir anlamı kalmaz samimiyetin.
Bazı insanlara bol bol verilir.
Sonra a*tal gibi hissettilir,
pişman olunur.
Bazılarına cimri davranılır,
zamanı gelir yine pişman olunur.
Yani her türlü pişman olunur.
İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?


#54srp
İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?
Cevapla