İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?

Kimi insanlar ilk tanışmalar da samimi olamaz bunu kendine saklar. Kimi insanlar hemen mesafeleri kapatır, içten ve dediğimiz gibi samimi olurlar. Ben şahsen bu ikinci dediğim gibiyim, "samimi"
Peki, ya sen?
İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlarla kolay samimiyet kurar mısın yoksa samimiyeti kendine mi saklarsın?
Cevapla