Şu hayatta hiçbir planı ve hedefi olmayanlar "kaybedenler tayfası" mı?

#SelamGençlik
Bazen asıl kaybedenler/looserlar devamlı bir şey peşinde koşup da tırmalayıp geri düşenler gibi geliyor bana.. Siz ne dersiniz? #KişilikKarakter #TubaSueda
Hiç bir beklenti ve plan olmadan yaşamak gerçekten kaybediş midir?
Hiç bir beklenti ve plan olmadan yaşamak gerçekten kaybediş midir?
Şu hayatta hiçbir planı ve hedefi olmayanlar "kaybedenler tayfası" mı?
Cevapla