#SelamGençlik Bazen asıl kaybedenler/looserlar devamlı bir şey peşinde koşup da tırmalayıp geri düşenler gibi geliyor bana.. Siz ne dersiniz? #KişilikKarakter#TubaSuedaHiç bir beklenti ve plan olmadan yaşamak gerçekten kaybediş midir?
Şu hayatta hiçbir planı ve hedefi olmayanlar "kaybedenler tayfası" mı?
En İyi Cevaplar