Fazla doğrucu insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesela saçlarınızı yeni bir renge boyatıyosunuz x arkadaşınıza soruyosunuz nasıl olmuş diye 'çok çirkin olmuş' cevabını veriyor.

Veya diyelim ki birgün geldi size dedi ki,

sen yokken biz x arkadaşla senin hakkında konuştuk 'o zaten aptaldır biraz, hatta oldukça aptal olduğunu düşünüyorum' dedim, hakkında bunları dediğimi bilmeni istiyorum dedi.

Böyle bir insan hakkında düşünceleriniz nedir?
Fazla doğrucu insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla