Bazen büyük bir sorumluluk hissettirir. Bir parça sahte huzur alabilmek için, aynı şekilde sahte bir özrü gerçekmişcesine dillendirmektir. Giden hep senden gider oysa ki.. Gurundan gider. #54srp
Suçsuz olduğunuz halde özür dilemek zorunda kaldınız mı?
Herhangi bir hatam olmadığı sürece kimseden özür dilemem. Bunu gururumdan ya da egomdan değil, kendi doğrularıma uymadığı için yapamam. Özür dileyeceğim zaman karşımdaki kişiyi nedensiz yere kırmış, incitmiş ya da istemeden de olsa yapmadığı bir şeyler itham etmiş olmalıyım. Bu durumlarda hiç düşünmeden dilerim özrümü. Ama sırf karşımdaki kişiyi rahatlatmak ya da iç huzurunu yerine getirmek için özür dilemem. Benim iç huzurum ne olacak o zaman.
Sırf birilerinin egosu yükselsin diye özür dileyemem.. Hatalıyken dilerim o ayrı ve bundan da gocunmam asla.. Biri gerçekten benim yüzümden üzüldüyse ve bunda benim hata payım yüksekse özür dilerim.. Ben aslında hayattaki en büyük özrü kendimden diliyorum bir çok konuda.. Çünkü bazı durumlarda bizi yine biz hatalı pozisyona sokuyoruz.. Keyifli günler..
Suçsuz olduğum bir şey için özür dilemem bu mümkün değil. Fakat çok sevdiğim çok değer verdiğim beni suçladığında aksini kanıtlamak için çabaladım. Ve en büyük hatayı o zaman yaptım. Beni seven değer veren koşulsuz bana inanırdı, bunu göremedim kendimden özür dilerim kendimi bu kadar çaresiz bir duruma soktuğum için...
Haklıysam o özrü dilemem. Nasıl dilemişliğim vardır. Büyük bir olayın bir parçasında hatalı olduğum bir nokta vardır. o nokta için özür dilerim ama geri kalan kısımda haklıysam özür dilemem. Karşımdakinden bunu beklerim. Aslında çok büyük gözüken olaylar bir özürle çözülebilecek şeylerdir. Sevdiklerine kıyamayan insanım ben, merhametsiz de olamıyorum ama haklı olduğum konularda kimse benden özür beklemesin.
Ya çok çaresiz kalmışımdır özür dilerim ya da karşımdaki kişinin beni anlamayacağını düşünürüm özür dilerim. Genelde bu iki unsur benim özür dilememi belirler. Çünkü bana göre özür dilemek sorunları çözmez veya özür dilendiği için affedilmez. Özür dileme zorunluluğu çok az hissederim. Ancak suçsuz olduğum halde özür dilemişliğim çok olmuştur. Hayat işte bazı şeyleri istemesekde yaptırtıyor :D
Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Kalıyorum evet konu uzamasın veya dahada büyümesini istemediğim için ve karşı tarafa verdiğim yüklü miktarda değeri göz önünde bulundurarak yapıyorum bazen tabiki herkese değil
eğer bu durumu yaşıyorsam aslında karşıdakinin beni anlamayacağını ve ne yaparsam yapayım bu durumu biteremeyeceğimi düşündüğümden yapmışımdır çünkü özür dileyerek bu saçma sapan kaos halinden kurtulmam gerekiyordur
Suçsuz olduğum halde özür dilemem ben. Bir şey yaptı isem bir bildiğim vardır. Geçen bir ruh hastasına saymamak için zor tutmuştum kendimi. Bir insandan özür dilemek bu kadar zor olmamalı. Görmek istemediğim yazıları görmüştüm. Ve o anda saymıştım ki hakettiği halde özür bekledi ya. Ama çok beklerler o özrü. Daha aileme bile zor özür dileyen birisiyim düşün.