Tartışmaya girmiyorum, kendimi açıklamıyorum. Sizce bu korkaklık mı yoksa olgunluk mu?

Başıma bi olay geldi kız herkese rezil, düşman etti beni bir de üstüme saldırdı. Kimse kalmadi etrafımda, sadece beni dinleyen 3 kişi var onlara kendimi ifade ettim. Onun haricinde 50 kişi beni farklı düşünüyor, yuzume bakmıyor arayıpta bi kendimi açıklama gereksiniminde bulunmadım. Ya da tartışmaya girmedim. Biraz özgüvensizlik var sessiz bir insanım ama bunun yanı sıra bide ağır birisiyim muhattap olmayı sevmem. Onlarsa bana göre tam bir cazgır. Bi başkasi olsa herkese tek tek kendini hakli cikarmaya çalışırdı. Doğrumu yapıyorum böyle bilmiyorum insanlarin gözünde çok yanlış durumdayim ama bir yandan da konuşmak vs hiç istemiyorum. 4 ay var üniversitenin tatil olmasina
Tartışmaya girmiyorum, kendimi açıklamıyorum. Sizce bu korkaklık mı yoksa olgunluk mu?
Cevapla