AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
126Cevap
Bence hic iyi bisey değil sonra büyük hayal kırıklığı
benim bakış açım 35 derecedir.. senin anlıcağın çaktırmadan bakıp topukları vurdurarak kaçarım
onlar baskalarini kandirmaya calisirken kendileri kandiriyo diye düsünüyorum
fazla ergence. banada pp deki sen misin diye soruyorlar ee tabi benim ya siz ergenseniz biz napak allam ya
işte o sebepten boydan fotoğraflarını koymayanlara güvenmiyorum
Kameranin fotografiyla cekinirim zaten kullanmam öyle seyler :) ama cillerimden sikayetciyim
Bir söz vardır hiç kimse çektiği fotoğrafın durumunu yaşayamaz ;)
photoshop u bulan adam ne büyük adamdır ki ona güzeliklerin en büyüğü en iyisi yakışır :))
en azından kendilerini sanalda iyi hisssetmek istiyor olabilirler
sen uzay filimleri için uzaya gidildiğini mi düşünüyorsun? ara sıra bnde photoshop kullanıyorum
photoshop olayını anlayamadım ben paintlik bir durum o :D
Photoshopla inceltme her babayiğidin harcı değildir :)
soruna cevap verım ben. azına kürekle vururdum asdfafas :D
onu ergen topluluğu yapar genelde bızım zamanımızda öyle şey yoktu saf ve temız resımler neo öyle retrika vs :D
kendni kandirmaktan baska bisey değil.. kendn ol dogal olmak.. bu en guzeli varsn dunyanin en cirkisin desinler.. baska bir kisilige bürünmeye calismaktansa cirknlikle yasamak en iyisi
yani doğal olacaksn abi seni beğenen böyle begensin
Kandiriyorum valla olduğumdan cok daha guzel gosteriyor. Lol
Bak mesela aysen gurudanin ikizi gibiyim ama fotosopla bu hale geldim :)))
Hahaha
bakınız... ilk buluşmada hesabı ödemek zorunda kalan kız
Birak sanalda bari popi olsunlar kirmasana heveslerini :D
Kanan salklarda var ama.
Milletmiz aç demekki.
Ota bka herseye inaniyor.
Şu an facebook, instagram'dakilerin yüzde 80 i öyle zaten
kandıracak kadar cesareti varsa karşıma çıktığında zktiri yiyecek kadarda yüzü vardır o zaman
iyi bir grafikerim. resimde hiç oynama yok... kimseyi kandırmayı sevmiyorum neysem oyum :D
Photoshop olduğu belli oluyor zati. kemdilerini kandiriylr
Neyapsın zayıflayamamıs teknolojıden yararlanmıs kımseye zararı yok :) kendını kandırmıs azcık
Ya o bildigin kenar mahalle kebapcisinin camindaki kebap resmiyle verilen kebap arasindaki iliski. Artik buna alismak lazim :D
saçmalıktan öte.. neysen odur aga.. 'mal bu' dicen. ;)
Şişman olması sıkıntı degil sıkıntı mayın tarlası gibi suratlarını iyi gostermek
eğlenceli bir hayat onlarınki de.. kendi çaplarında sadece
bakış acım 90 derece yan bakarım sıcak bakmıyorum gerçekten
Takılma okadar insanlar nasıl mutlu oluyorlarsa öyle davransınlar
Aldanmam asla ;) belli edio zaten Photoshop kendini
facede twitterda beğeni toplamak için yapıyolar sadece. Gören bilen onun nasıl olduğunu biliyo zaten
Kaliteli photoshop çalışmaları için instagramda photoshop_istiyorum sayfasını mutlaka görün derim 👍👍👍
baskasinin yaptiklarini tenkit etmek kolay da is kendine gelince elbetteki photoshop da yaparsin baska seyler de
Eglence amaçlı yapanlara tamamda kendini olduğundan farkli gostermeye çalışmak salaklık illa gerçek görülür yani özgüvenli olmak lazım biraz
Ayy buraya cevap yazip onaylayan salaklar sanki cokk guzelsiniz.. Allah akil fikir versin size ne diyim imana gelin biraz be
bazı çirkin olan kadın arkadaşlarımızda kandırma yoluna gider önemli olan çirkinlik değildir Ruh Güzeliğidir.
photoshop önemli bişey değil sonuçta gerçekten tanıyanlar bilir neyin nesi olduğunu diğerlerinin önemi yok :)
hoş karşılamıyorum ama devir teknoloji devri yapacak bişey yok
Nasıl bir bakış açısı olabilir ki. Yalancı birine tabiki büyük tepki veririm.
tam anlamıyla sahtekarlık ve kendinle barışık olmama durumu...
facedeki kızların fotolarının abartısız %75inde photoshop var ya dogal görmek zor
Özgüveni azdır kendini begenmiyodur vs vs böyle uzar gider baska neden yapsın
Benim resim de Photoshop
Kendim yaptım kimseyi kandırıyorum...
Kandırmıyorum olacak
45 derece. Çok mu klişe oldu :/
Yok artık :) cevapları okumadan derecesi derecesine aynı dereceyi yazmışım
Aynı şeyleri düşünüyoruz dostum :D iyiyiz iyii
sahtekarlık derler bunun adına
günün sorusu bu mu şimdi
Photoshop cok iyi bir program manopülasyon icin..
Aynen sınırsız bir program ne yapabiliceğin sana kalmış
İnsanlar çünkü çirkin bişey görmeye alışık değil aslında bir taktik de sayılır bence güzel bir icaat
@Anonymous35 Aynen öyle sonra küfür yiyen biz oluyoruz yine (fotoğrafçılar.)
Ben o program ile çalıştığım için savunuyorum tabi kötüye kullananlarda var o ayrı bir mesele
@anonymous35 meslek ne birde yorulmazsan etiket kullanırsan sevinirim zor oluyor cevap yazdın mı diye bakmal biraz :)
Orası da bana kalsin iyi günler @tefix53
Kandirilmasi gerekiyorsa her daim :D
Ne bilion belkı kız obez oldu sonradan te allam.
doğallık her zaman en iyisi bnce
Sahtekarliktir, yalanciliktir.
Kendilerini de kandırırlar.
EİC seçimi yaptığın için sorunu cevaplamıyorum
o bir fotoğraf inanmamak lazım
yalnız senin profil resminde photoshoplu :D
Cussesini gormemismiydin ki
yok gormedim, aslinda o kadar da onemli degil zaten gormem ama ilk defa photoshopun boylesine denk geldim yani.
s*laklik niye karisiyim milete?