Fake fotoğraflarla insanları işletmek?

merhabalar bunu bir günah çıkarma ve yardım dilenme olarak görebilirsiniz. özgüveni düşük kendisini hiç beğenmeyen bi kızım 21 yaşında mimarlık öğrencisiyim. çok az arkadaşım var ve evden çok nadir çıkıyorum. bi şekilde kendimi tatmin etmek, mutlu hissetmek için oyun (pubg) üzerinden sahte fotoğraflar ile insanlarla tanışıyorum onlar o muhteşem fotoğraftaki kadın ile benim masum sevecem heyecanlı tavırlarımı birleştirip hoşlanmaya başlıyorlar sonra numaramı veriyorum ve görüntülü arama için ısrar edene kadar konuşup engelliyorum. uzun süredir bunu yapıyorum. kendimden daha da nefret etmeye başladım üstelik o fake foto ile kadınlarla da arkadaşlık kurmaya başladım. farklı şehirde yaşadığımı söyleyip buluşmalar düzenliyorum insanları kandırıyorum çok pişmanlık hissediyorum ama burdaki tek suçlu ben miyim? bugüne kadar hiç ilişkim olmadı hiçbir erkek bana sevgi göstermedi kadınlar için bile sevilmeyen biriydim insanların büyük bir çoğunluğu şekilci olmuş.

Ne yapmalıyım? Lütfen bunu ciddiye alıp cevap verin. Teşekkür ederim.

Fake fotoğraflarla insanları işletmek?
Cevapla