AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Biraz dine yönel , manevi huzurun artar. Namaz kıl dinle ilgilen. Ben de senin gibiydim bir ara sonra öyle huzur doldum ki böyle namaz vakti gelsin diye dakika saydığımı bilirim ben. Bu dünyaya geldin ve senin bir geliş amacın var boş yaşıyorum diye düşünme. Geçici bir durum olduğunu düşünüyorum. Allah yardımcın olsun arkadaş.
işte canım benım kendını sınırlandırıyorsun. sevmedım, sevmicemde diyosun. Sevdiğin Zaman Tabi Plotonik değil karşılıklı Sevdiğiniz Zaman. Ne Sinir kalıcak Ne de iç Sıkıntısı. Cunku Karşılıklı Sevgi Hayata Tutunacak Bir Dal Gibidir bir Dene. Soylediğimde Haksız olmadıgımı Fark Edip Tskr Ediceksn bna ;)
Aynen ellerine saglik bende oyle dusnyorum. insan karsilikli asi k olursa dunya gizel gozukur insanin gozunde kadin bir baska guzellesir hemde yuzune yansir mutlugu
kesinlikle canım benım ;)
aynı durumdayız eşimi çok seviyorum fakat durduk yerde gönlünü kırıyorum mesela dün akşam bana kahve yapmış tezgaha 1-2 damla damlatmış diye cok kötü bağırdım ona haksızdım. ütüsünü yapmak ağır geliyor yemek yapmak ağır geliyor yaptıgım herseyi zorla yapıyorum. bir yere gitmek istiyorum gidiyorum yarım saat sonra sıkılıyorum yani hersey sıkıcı geliyor bu yüzden gece gec saatlerde bir kitabım var onu okuyorum o iyi geliyor biraz da olsa kendimi toparlayabiliyorum
yaşınızı bilmiyorum ama sizde benim hastaligima yakalanmissiniz anlasilan? yuwam olsun hastaligi-bunun ilaci sizi sewen anliyan sarip sarmalayan biri-o biri nerdemi? iste bende o kisiyi ariyorum bence onu aramaktan yılmayın gec gelir mutluluk ama gelir-insanlara güwenmek cok zordur helede yuwa kurucaniz kisiye guwenmek dahada zordur-beni dinleyin yapmayi sewdiginiz bisey illa wardir saygilarimla hanfendi
O zaman sana hayatı anlamlandıracak güzel bir muhabbete dosta iletişime ihtiyacın var. Psikolojik bir durum bazen ahyata anlam yükleyemediğimiz içindir bunlar. boş bir su kabının yer kaplaması gibi ama içine ihtiyacın olan şeyleri koyduğun zaman anlamlaşır
Depresyondasın
Allahtan sıhhat iste ölüm değil dua etmeyi bilmiyorsunki
Allahtan hep iyiliğini iste
"Ayakkabı bağınızı bile benden isteyin buyuruyor Allah"
Hayatta boşuna yaşamıyoruz bu dünyaya imtihanlara rağmen Allaha olan bağımızı sunmaya ona ibadet etmeye geldik sadece bunun için
Refahıda eyer bunu becerebilirsek ahirette görecek, orda mutlu olacağız hayalimizi yaşayacağız
Niye geldiğini ve amacının ne olduğunu bilmediğin için boş yaşadığını düşünmen normal
Teşekkürler
Bak gizli kullanıcıcığım sana yaşama sebebimi söyleyim..
Ben nasıl öleceğimi merak ettiğim için yaşıyorum ve yaşadıkça da ölmediğim için seviniyorum çünkü yaşadıkça bir şeyler görüyorsun tahmin edemiyeceğin şeyler bir anda karşına çıkabiliyor. Bekle ve gör
hobi vey diğer şeyler yalan kendin ol biraz sarsıl amaçların olsun yoksa bunun sonu intihara kadar gider. inan bana. ben sıcacık bir el arıyorum tutacak anlatabiliyor muyum? bunun dışında işsizim ve orada burada iş arıyorum ek olarka üniversite okuyorum. ek olarak da hayatı yaşamaya çalııyorum.
care yok yasiyacaksin yasicaz bende son 4 aydan beri o sendromu yasiyorum. inan seninkilerden dahada buyuk dertler olmekte care degil. sadece sabredicez ecelimizi bekleyip kurtulusa ericez Allahin izniyle ama lutfen elimizden geldigince isyan etmeyelim
kalabalıgın yogun oldugu bır yere gıdıp cay iç cevrenı ızle insanlara bak onların ruh halını dusun gıysısıne bak kendınce yorumla bayagı dagılırsın ınan
en ıdealıde yogunlugu olan bır yerde calısmaya baslaman
alıs veriş merkezlerindeki cafe ler gıbı
Ben sana söyleyeceğim şey sadece sıkılıyorsun ve arkadaşlarım diyorsun ya aslında senin arkadaşın yok, var ama sen benimse miyorsun, sadece olması gerektiği için varlar, sen istediğinden dolayı değili
Kendine uygun kafana göre birşeyler paylaşacağın bir arkadaş bul
Hayatta bir amacı olmayan insanların yaşama heveside olmaz
Öncelikle kendine bir amaç belirleyip hayatta bir yer edinmelisin
Ve bende burdayım diyebilmelisin herkeze
işte ozaman yaşamak için bir sebebin olur ve yaşamaya heveslenirsin...
Bendede oluyor arada bence varya hatayı kendin ile başbaşa kalarak yapıyor insan bu bir hastalık bunun en iyi tetikleyicisi de yalnızlık diye düşünüyorum sokağa çıkıp bizden kat kat kötü hayat yaşayan insanları görmek lazım onları görünce şükrediyorsun ve ileriye dönük olarak fazla düşünme
sıkma canını güzel kardeşim. zor günlerden geçiyorsun herkesin başına gelebilir.. abdestin sağlam olsun bazı cinler vs. seni rahatsız etmek isteyebilir.. Arada bir dışarıya çık, ye iç ama fazla yemeğe de verme kendini yoksa kilo alırsın daha fazla rahatsız olursun.. bir işin yoksa işe başla, okuyorsan derslerine çalış, geceleri film izlemek ve müzik dinlemek rahatlatabilir. başka kafana takılan bişey varsa yardımcı olmak isterim..
gerçek şu ki değişmiyor sen istemedikçe bende çok yol kat ettim bu konuda ama herşey başa sardı çünkü bizler ruh hastası sorunlu tipleriz yaşama hevesimiz hiç var olmadı olmıycakta sevimyoruz yaşamı tek yol intihar ancak onu yapacak cesaretimizde yok ot gibi yaşamaya devam
Sadece kendini keşfet. Kendi benliğini bulmaya çalış. Düşün düşün işin içinde çıkamazsın hiç bir zaman. Kendinle ilgili gördüğün sorunları bir kenara al ve üstesinden gelemeye çalış. Dediğim gibi kendini keşfetmelisin.
Abim, nereden buluyorsunuz bu malzemeleri gözünü sevim ya adamlar ferdi tayfur paylaşıyor, şimdi ben ciddi ciddi nasıl okuyayım da cevap vereyim, özelden paylaşın böyle şeylerin dermanı birebir görüşmelerle olur.
Boş zaman fazlalığı. Ben de öyleydim. Yapçak bişeyin olmayınca yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyosun. Kurslara git. Kendine faaliyet yarat. Ben dersane okul vs derken depresyona girmeye bile vakit bulamıyorum açıkçası
Aynısı Ben Yapıyorum Aileme Hiçbişey Çözüm Yolu Değil Bnde Bagırıyorum Anneme Babama Bu Yaşta Olduresim Gelıo Onları Çalışmıyorum Da Okumuyorumda Hiçbir İşim Rast Gitmiyor Du kmse tarafndan sevlmedm arkadaslarm olmadı çoq snrlydm olmek ble istiodum son çare namaza başladım allahıma binşükür düzeldğimi farkettim annemgil falan bana karşı düzeldi kndimi daha rahat nhissetmeye başladım
Hayatta ne yaparsan kendine yaparsın. Şimdi canının istediği şeyleri yapıp boş boş vakit harcarsan, ileriki yaşlarında ne yapacaksın? Nereye kadar babanın parası annenin yemeği...
Bende aynen senin gibiydim ama şu anda hepsi geçti emin ol seninkilerde geçecek ama biraz daha olanlara tahammül etmelisin. Herşeyi bıraksanda Allaha Duayı sakın bırakma senin tek mutluluğun şimdilik Dua olsun. Şuna adın gibi emin ol bunların hepsi geçecek bundan emin. Aklından ölmek düşüncesini atmalısın. Bunların bir sebebi olmalı keşke sebebinide yazsaydın. Kendine iyi bak.
Bir ara herkes böyle duygular yaşar. Merak etmeyin zor da olsa geçecek. Bazen bir ay, bazen bir yıl ama hayatın tadına bakmayı öğreneceksiniz.
İnşallah :/
Bende geçtim bu dönemlerden. İnanın yaşama daha olumlu bakmaya başlıyorsunuz. Ama hayatı sevmek için, tadını çıkartmak için daha çok çabalamalısınız. Asosyallik de mutsuzluğu destekliyor.
Normalde asosyal değilimdir arkadaşlarımla buluşuruz konuşuruz ama onların dertlerini dinledikce bende bunalıyorum artık onlar üzülünce bende üzülüyorum o yzden buluşmak istemiyorum evde durmayı tercih ediyorum evdede sıkılıyorum karmakarışık birşey ya :/
O zaman siz sürekli arkadaşlarınızı güldürmeye başlasanız. Olumlu konulardan bahsetseniz? Bu hem onlara hemde size çok iyi gelir.
Deniyorum gerçekten bir 5 dkk gülüyoruz sonra tekrar triplere giriyolar ya hani ailevi birşey olsa maddi birşey olsa bende durumum olmasa bile elimden geleni yaparım ama aşk meşk için üzülüyolar banada aşk felan boş geliyor o konularda iyi değilimdir yardım edemiyorum dinliyorum sadece
O zaman başka arkadaş gruplarına yönelmenizi tavsiye ederim. Şu andaki arkadaşlarınıza da hayatta çok daha güzel şeyler olduğunu, aşk için bu kadar acı çekmeye değmediğini ve hayatta daha kimlerin karşılarına çıkacağını söylemelisiniz.
Sen bana yazsana seninle dertleşelim biraz.. Yaşam o kadar kötü ızdıraplı değil.. Bir tek ölüme çare yok geri kalan her şeyin çaresi var..
Kendine bir uğraş, bir iş bul. Anladığım kadarıyla hiç bir beklentin kalmamış hayatından, kurtulmak için hobiler edin meslek bul.
Psikiyatriye gidin mutlaka ve kan testi yaptırın vitaminlerinizw baktırın vitamin eksikliği de mutsuzluk yapıyor ve dopaminiz eksik olabilir evde hiç bir şey yapmadan tabiki mutlu olamazsınız bilemiyorum belkide tükenmişlik sendromuna yakalandınız. Ben de böyle idim çok mutsuzum doktora gidin ben aştım
İnan Umrum da Değil https://vocaroo.com/i/s1esThctDzzp
Aşık ol bence çok sev birini veya birşeyleri insan olması mecbur değil resim yapmaya aşık ol müzik yapmaktan hoşlan fotoğraflar çekmeyi sev yeni insanlarla tanış
senin reçeten psikolog. tabii öncesinde dua. Kızım açılsana biraz da. Ne bilim uğraş felan bul. Millet çok mu mutlu sanıyorsun. Herkesin kafasinda ayrı yaşam kavgası.
sabah kalk 7 de ayakda ol 20 km koş kahvaltını yap kitap oku işin varsa işe gid okuysan okuluna gid zaman akıyo be sen istemesen de ölüme hergün bir adım daha yaklaşıyoz rahat ol yanı
Çok kolay. Bir gün sabah erkenden alıcam seni istediğin yerden sonra akşama kadar gezicez eylenicez sohpet edicez. Bak gör nasıl yeniden sarılıyorsun hayat. Güvenirim kendime. :)
16 yaşındaki kızla mı?
ilgilenicek bişey bul hayvan besle mesela köpek besle ne bilim ben mesela resim yapmaktan çok hoşlanırım resim kursuna yazıldım bende senin gibiydim hiç bişi yapasım gelmiyodu.
Çağımızın ortak sorunu galiba, ama dur daha yolun başındasın, ben de bu durumdayım ama benim ki aşk acısından. Seninki normal değil ama, olmadı psikolojik destek al, bu ayıp bir şey değil.
benim keyfim kaçtığında, hayattan bir beklentim kalmadığında hep açar şu videoyu izlerim :)
w ww. youtube. com/watch? v=vIGJHTIrTU0
Bardağın dolu tarafından bakmadığımız sürece her zaman mutsuz olmaya devam ederiz. Dolu tarafından bakmak lazım. Başkalarının sahip olmak isteyipte olamadığı ama sende olan şeyler gibi...
Edebiyata dök. Kendimden biliyorum. Başta zorlanabilirsin. Ama çok zevkli. Kesin yap. Oyun bul bir tane. Tumblra gel. Senin benim gibi milyarca insan var. Şaşr kalırsın.
Askla alakan olmadigi icin olabilir mii bosver sen millete akil vermeyi hayatina biraz heyecan lazım senin o kalbin küt küt atmasi gerekiyo biri icin iste eksik olan bu hayatinda
Sevdiğin veya önceden sevdiğin şeyleri yap. Seni mutlu edebilecek şeyler yap. Ailenle bol bol zaman geçir. Kendine bir hobi bul. Belki bunlar işe yarar ^^
sadece sana şunu diyebilirim çevrende türbe tarzı tekke tarzı bir yer varsa git oraya sabah tan akşama kdar namaz kıl Allah a yalvar. ve sana bir kitap önerebilirm.
Hayatin cok monoton oldugundan olabilir insanlara oluyo bole ara ara bol bol dua oku hatta cok bunldgnda namaz kil ins duzeliceksin atlaticsksn.
İnşallah :(
merhaba umarım düzelirsin, bişey rica edicem inanıp inanmaman önemli değil iyipişmiş bir kahve içip bana filcanın 3+tabağın resmini hizliresim com dan mesaj gönderirmisin?
ibadet et Allahtan uzak zamanlarimda bende böyleydim hatta daha beter.. sen 2 ay diyorsun bende 7 yil sürdü nekadar erken baslarsan okadar kisa sürer bu depressiv halin..
yazdığınız yorumu dikkatlice okudum 7 yıl dile kolay :( peki Allah'a yakınlaşmak bunu nasıl yaptınız evet bende namaz kılıyor ve dua ediyorum ki çok şükür her halimize ama yine de huzursuzum içten değilim bunun nasıl üstesinden geldiniz bana da yardımcı olur musunuz?
+1.. çok doğru..
tsk.. islami anlamaya calis kuran oku kurani anlamaya calis mevlana sems dini yönde bilgin insanlarin kitaplarini oku cok kitap oku ama öyle avrupadan philozoflarin kitablarini degil cünkü onlarin aralarinda büyük sacmalayanlar var.. bu dini bilgiler kuran philozofisi sana hayatina anlam katacak hayatinin sana ve etrafindakilere faydali olmasi icin yön vermene yardimci olacak
(kusura bakma almanyada yasadigim icin türkcem pek iyi degil)
Birine aşık olup çıkmaya baslarsan hayat cook guzelleşecek inan bana bizde gectik senin gectiğin yollardan ama ask bu işte herzaman ustu tatlı dibine indikçe acılasmaya baslıyor :)
Bn daha kotu durumdayim. Biraz daha odadan cikmassam okulda devmsizliktan kalacam. Dha cok bu durumdan kurtulursan bnada anlat :)
Bu dünyaya gereksiz yere gelmedik. Boşuna nefes alıp vermiyor lüzumsuz bir hayat yaşamıyoruz. Bu hayatın bir anlamı bir nedeni olması lazım...
Psikoloji alanında yazıları bulunan bazı yazarlarımız var bunları alıp okumanı öneririm.
şu linkteki yazıyı oku eminim sana yardımı dokununacaktır. Biraz uzun ama tembellik yapma:) hepsini oku.
https://pelinnardali.com/?p=724
film izle bence dostum çünkü aynı derdi bende çekiyorum hayatımı güzelleştirmek için o sıkıcılığı yıkmak için film müzik oyun tarzı şeylerle ugrasıyorum ama bunlardan en fazla yardımcı olanı film bana kalırsa
Netten takip ettiğim bir sohbette arkadaş çok güzel anlatmıştı; beden nasıl acıkıyorsa, ruh da acıkır. Ruhun alarm veriyor aslında acıktım diye. Namaz kıl, kuran oku ve Allah'a dua et. Huzuru ancak onda bulabilirsin.
Bunalıma girmişsin canımın içi, dışarıya çık gez dolaş, şükret et bir sürü hasta insan var. Tenine değen Güneş'i hisset, hafif Rüzgar'ı hisset. Sev, aşık ol karşılıklı olsun, nefes al ver bu hayatta var mı başka güzel bir şey?:'?))
depresyondasın.
bunu kendi kendine yenebilirsin.
daha sakin ve kontrollü olmaya çalış
elindekilerin değerini bilmelisin annen babnan ailen
onları kaybetmeden onlara gereken sevgini göster.
çok asileştim istemeden anneme bağırıyorum ama sonra bağırdığım için pişman oluyorum odamdan çıkmıyorum ağlamak istiyorum ağlayamıyorum çok kötüyüm ya öyle böyle değil :(
daha sakin ol
öfkelendiğinde yer değiştir.
diğer odaya geç mutfağa geç
ayataysan uzan
uzanıyorsak ayağa kalk
yürüyüş yap
Bazen en büyük derdimiz bir derdimizin olmamasıdır.
baya başarılıymış bu
teşekkürler
Bunlar hep ibadetsizlikten git abdest al namazini kil bak ozaman nasil da yasama sevinci gelcek sana
Allah a dua et namaz kıl Allah a kulluk etmenin zevkine var ;) Sonra ya istersen gelsene sohbet edelim ;) yanlış anlama beni ama tmm? benim de canım sıkılıyo ;)
Birini seversen karsina helalainden biri ciksa bak gor nasilda guzel gozukecek dunya gozumde bende senin durumundaym yasamak bile istemiyorum
Sosyal paylaşım sitelerine vakit ayırdığın kadar, kendine bir hobi bulup, o hobine zaman ayırırsan, bu bunalımdan kurtulursun bence :)
Git yaşama sebebini düsün bu dünyaya neden geldiğini ibadet et ve Kur'an oku. İnsanin hayatini anlamlandirmasi yolundaki en büyük adimdir.
bir insanın hedefleri varsa ve o uğurda çalışırsa, o insanın hayatının bir anlamı vardır. yani hedef ve çabalamak lazım. hırcın rüzgarlara kapılmış bir kayık gibi değil.
arada herkes de olan bir durum bu ya gelip geçici şeyler bunları kafaya takma sonuçta sağlığın yerinde buna da şükür daha neleri var hayatta görüyoruz
aferinn!!! yani helalll!!!
:))
bir hedefin olsun bebeğim bişeyler için çabala ozaman herşey yoluna girer eminim ve kendine bir sürü çikolata al mutlulağa gidin ilk adım ;)
tutkuyla istediğin bir şey yok. hedefin yok. aşık olmamışsın, sana aşık olan olmamı, olduysa bile senin haberin olmamış. her şeyi değiştirmek senin elinde.
Bende bunların aynısını yaşadığım anda spora basladim yeni cevreler edindim farklı hobilere yöneldim hersey yavas yavas yoluna girmeye basliyor :)