• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Yaşama hevesim yok, ne olacak benim bu halim? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
12
Yapay Zekaya Sor
Yaşama hevesim yok, ne olacak benim bu halim?
Cevapla
Sevgi Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

141

Cevap

319

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • çilekperisi
    çilekperisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Biraz dine yönel , manevi huzurun artar. Namaz kıl dinle ilgilen. Ben de senin gibiydim bir ara sonra öyle huzur doldum ki böyle namaz vakti gelsin diye dakika saydığımı bilirim ben. Bu dünyaya geldin ve senin bir geliş amacın var boş yaşıyorum diye düşünme. Geçici bir durum olduğunu düşünüyorum. Allah yardımcın olsun arkadaş.

    1
    0 Yorumla
  • Çikolata-prens
    Çikolata-prens Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    işte canım benım kendını sınırlandırıyorsun. sevmedım, sevmicemde diyosun. Sevdiğin Zaman Tabi Plotonik değil karşılıklı Sevdiğiniz Zaman. Ne Sinir kalıcak Ne de iç Sıkıntısı. Cunku Karşılıklı Sevgi Hayata Tutunacak Bir Dal Gibidir bir Dene. Soylediğimde Haksız olmadıgımı Fark Edip Tskr Ediceksn bna ;)

    0
    2 Yorumla
    • gunkamer
      gunkamer
      +1 yıl

      Aynen ellerine saglik bende oyle dusnyorum. insan karsilikli asi k olursa dunya gizel gozukur insanin gozunde kadin bir baska guzellesir hemde yuzune yansir mutlugu

      Yorumla
    • Çikolata-prens
      Çikolata-prens
      +1 yıl

      kesinlikle canım benım ;)

      Yorumla
  • Kirazzzzzzzzzz
    Kirazzzzzzzzzz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    aynı durumdayız eşimi çok seviyorum fakat durduk yerde gönlünü kırıyorum mesela dün akşam bana kahve yapmış tezgaha 1-2 damla damlatmış diye cok kötü bağırdım ona haksızdım. ütüsünü yapmak ağır geliyor yemek yapmak ağır geliyor yaptıgım herseyi zorla yapıyorum. bir yere gitmek istiyorum gidiyorum yarım saat sonra sıkılıyorum yani hersey sıkıcı geliyor bu yüzden gece gec saatlerde bir kitabım var onu okuyorum o iyi geliyor biraz da olsa kendimi toparlayabiliyorum

    0
    0 Yorumla
  • yalnızcocuk76
    yalnızcocuk76 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    yaşınızı bilmiyorum ama sizde benim hastaligima yakalanmissiniz anlasilan? yuwam olsun hastaligi-bunun ilaci sizi sewen anliyan sarip sarmalayan biri-o biri nerdemi? iste bende o kisiyi ariyorum bence onu aramaktan yılmayın gec gelir mutluluk ama gelir-insanlara güwenmek cok zordur helede yuwa kurucaniz kisiye guwenmek dahada zordur-beni dinleyin yapmayi sewdiginiz bisey illa wardir saygilarimla hanfendi

    0
    0 Yorumla
  • Sonan03
    Sonan03 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    O zaman sana hayatı anlamlandıracak güzel bir muhabbete dosta iletişime ihtiyacın var. Psikolojik bir durum bazen ahyata anlam yükleyemediğimiz içindir bunlar. boş bir su kabının yer kaplaması gibi ama içine ihtiyacın olan şeyleri koyduğun zaman anlamlaşır

    0
    0 Yorumla
  • Deliyimlann
    Deliyimlann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Depresyondasın
    Allahtan sıhhat iste ölüm değil dua etmeyi bilmiyorsunki
    Allahtan hep iyiliğini iste
    "Ayakkabı bağınızı bile benden isteyin buyuruyor Allah"
    Hayatta boşuna yaşamıyoruz bu dünyaya imtihanlara rağmen Allaha olan bağımızı sunmaya ona ibadet etmeye geldik sadece bunun için
    Refahıda eyer bunu becerebilirsek ahirette görecek, orda mutlu olacağız hayalimizi yaşayacağız
    Niye geldiğini ve amacının ne olduğunu bilmediğin için boş yaşadığını düşünmen normal
    Teşekkürler

    1
    0 Yorumla
  • pianohero
    pianohero Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bak gizli kullanıcıcığım sana yaşama sebebimi söyleyim..

    Ben nasıl öleceğimi merak ettiğim için yaşıyorum ve yaşadıkça da ölmediğim için seviniyorum çünkü yaşadıkça bir şeyler görüyorsun tahmin edemiyeceğin şeyler bir anda karşına çıkabiliyor. Bekle ve gör

    1
    0 Yorumla
  • 26omerdogu38
    26omerdogu38 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    hobi vey diğer şeyler yalan kendin ol biraz sarsıl amaçların olsun yoksa bunun sonu intihara kadar gider. inan bana. ben sıcacık bir el arıyorum tutacak anlatabiliyor muyum? bunun dışında işsizim ve orada burada iş arıyorum ek olarka üniversite okuyorum. ek olarak da hayatı yaşamaya çalııyorum.

    0
    0 Yorumla
  • gnyshnn
    gnyshnn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    care yok yasiyacaksin yasicaz bende son 4 aydan beri o sendromu yasiyorum. inan seninkilerden dahada buyuk dertler olmekte care degil. sadece sabredicez ecelimizi bekleyip kurtulusa ericez Allahin izniyle ama lutfen elimizden geldigince isyan etmeyelim

    0
    0 Yorumla
  • gokhan79
    gokhan79 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 46
    +1 yıl

    kalabalıgın yogun oldugu bır yere gıdıp cay iç cevrenı ızle insanlara bak onların ruh halını dusun gıysısıne bak kendınce yorumla bayagı dagılırsın ınan
    en ıdealıde yogunlugu olan bır yerde calısmaya baslaman
    alıs veriş merkezlerindeki cafe ler gıbı

    0
    0 Yorumla
  • burn61
    burn61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Ben sana söyleyeceğim şey sadece sıkılıyorsun ve arkadaşlarım diyorsun ya aslında senin arkadaşın yok, var ama sen benimse miyorsun, sadece olması gerektiği için varlar, sen istediğinden dolayı değili

    Kendine uygun kafana göre birşeyler paylaşacağın bir arkadaş bul

    0
    0 Yorumla
  • fısıldayanadam
    fısıldayanadam Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hayatta bir amacı olmayan insanların yaşama heveside olmaz
    Öncelikle kendine bir amaç belirleyip hayatta bir yer edinmelisin
    Ve bende burdayım diyebilmelisin herkeze
    işte ozaman yaşamak için bir sebebin olur ve yaşamaya heveslenirsin...

    1
    0 Yorumla
  • ipsoslufilozof1
    ipsoslufilozof1 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Bendede oluyor arada bence varya hatayı kendin ile başbaşa kalarak yapıyor insan bu bir hastalık bunun en iyi tetikleyicisi de yalnızlık diye düşünüyorum sokağa çıkıp bizden kat kat kötü hayat yaşayan insanları görmek lazım onları görünce şükrediyorsun ve ileriye dönük olarak fazla düşünme

    0
    0 Yorumla
  • rainmann
    rainmann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    sıkma canını güzel kardeşim. zor günlerden geçiyorsun herkesin başına gelebilir.. abdestin sağlam olsun bazı cinler vs. seni rahatsız etmek isteyebilir.. Arada bir dışarıya çık, ye iç ama fazla yemeğe de verme kendini yoksa kilo alırsın daha fazla rahatsız olursun.. bir işin yoksa işe başla, okuyorsan derslerine çalış, geceleri film izlemek ve müzik dinlemek rahatlatabilir. başka kafana takılan bişey varsa yardımcı olmak isterim..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    gerçek şu ki değişmiyor sen istemedikçe bende çok yol kat ettim bu konuda ama herşey başa sardı çünkü bizler ruh hastası sorunlu tipleriz yaşama hevesimiz hiç var olmadı olmıycakta sevimyoruz yaşamı tek yol intihar ancak onu yapacak cesaretimizde yok ot gibi yaşamaya devam

    0
    0 Yorumla
  • madmali
    madmali Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 73%
    +1 yıl

    Sadece kendini keşfet. Kendi benliğini bulmaya çalış. Düşün düşün işin içinde çıkamazsın hiç bir zaman. Kendinle ilgili gördüğün sorunları bir kenara al ve üstesinden gelemeye çalış. Dediğim gibi kendini keşfetmelisin.

    0
    0 Yorumla
  • Riyala
    Riyala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 66%
    +1 yıl

    Abim, nereden buluyorsunuz bu malzemeleri gözünü sevim ya adamlar ferdi tayfur paylaşıyor, şimdi ben ciddi ciddi nasıl okuyayım da cevap vereyim, özelden paylaşın böyle şeylerin dermanı birebir görüşmelerle olur.

    0
    0 Yorumla
  • asalçarpan
    asalçarpan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Boş zaman fazlalığı. Ben de öyleydim. Yapçak bişeyin olmayınca yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyosun. Kurslara git. Kendine faaliyet yarat. Ben dersane okul vs derken depresyona girmeye bile vakit bulamıyorum açıkçası

    0
    0 Yorumla
  • CeyhanLyGenc
    CeyhanLyGenc Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aynısı Ben Yapıyorum Aileme Hiçbişey Çözüm Yolu Değil Bnde Bagırıyorum Anneme Babama Bu Yaşta Olduresim Gelıo Onları Çalışmıyorum Da Okumuyorumda Hiçbir İşim Rast Gitmiyor Du kmse tarafndan sevlmedm arkadaslarm olmadı çoq snrlydm olmek ble istiodum son çare namaza başladım allahıma binşükür düzeldğimi farkettim annemgil falan bana karşı düzeldi kndimi daha rahat nhissetmeye başladım

    1
    0 Yorumla
  • Yalnızçiçek123
    Yalnızçiçek123 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 66%
    +1 yıl

    Hayatta ne yaparsan kendine yaparsın. Şimdi canının istediği şeyleri yapıp boş boş vakit harcarsan, ileriki yaşlarında ne yapacaksın? Nereye kadar babanın parası annenin yemeği...

    1
    0 Yorumla
  • nuri123
    nuri123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende aynen senin gibiydim ama şu anda hepsi geçti emin ol seninkilerde geçecek ama biraz daha olanlara tahammül etmelisin. Herşeyi bıraksanda Allaha Duayı sakın bırakma senin tek mutluluğun şimdilik Dua olsun. Şuna adın gibi emin ol bunların hepsi geçecek bundan emin. Aklından ölmek düşüncesini atmalısın. Bunların bir sebebi olmalı keşke sebebinide yazsaydın. Kendine iyi bak.

    0
    0 Yorumla
  • gençrüzgar
    gençrüzgar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    Bir ara herkes böyle duygular yaşar. Merak etmeyin zor da olsa geçecek. Bazen bir ay, bazen bir yıl ama hayatın tadına bakmayı öğreneceksiniz.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :/

      Yorumla
    • gençrüzgar
      gençrüzgar
      +1 yıl

      Bende geçtim bu dönemlerden. İnanın yaşama daha olumlu bakmaya başlıyorsunuz. Ama hayatı sevmek için, tadını çıkartmak için daha çok çabalamalısınız. Asosyallik de mutsuzluğu destekliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Normalde asosyal değilimdir arkadaşlarımla buluşuruz konuşuruz ama onların dertlerini dinledikce bende bunalıyorum artık onlar üzülünce bende üzülüyorum o yzden buluşmak istemiyorum evde durmayı tercih ediyorum evdede sıkılıyorum karmakarışık birşey ya :/

      Yorumla
    • gençrüzgar
      gençrüzgar
      +1 yıl

      O zaman siz sürekli arkadaşlarınızı güldürmeye başlasanız. Olumlu konulardan bahsetseniz? Bu hem onlara hemde size çok iyi gelir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deniyorum gerçekten bir 5 dkk gülüyoruz sonra tekrar triplere giriyolar ya hani ailevi birşey olsa maddi birşey olsa bende durumum olmasa bile elimden geleni yaparım ama aşk meşk için üzülüyolar banada aşk felan boş geliyor o konularda iyi değilimdir yardım edemiyorum dinliyorum sadece

      Yorumla
    • gençrüzgar
      gençrüzgar
      +1 yıl

      O zaman başka arkadaş gruplarına yönelmenizi tavsiye ederim. Şu andaki arkadaşlarınıza da hayatta çok daha güzel şeyler olduğunu, aşk için bu kadar acı çekmeye değmediğini ve hayatta daha kimlerin karşılarına çıkacağını söylemelisiniz.

      Yorumla
  • mehcab
    mehcab Takip Et
    Master Yaş: 81 , eic 75%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,2b cevap paylaştı.

    Sen bana yazsana seninle dertleşelim biraz.. Yaşam o kadar kötü ızdıraplı değil.. Bir tek ölüme çare yok geri kalan her şeyin çaresi var..

    2
    0 Yorumla
  • İsmimiSenKoy
    İsmimiSenKoy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 58%
    +1 yıl

    Kendine bir uğraş, bir iş bul. Anladığım kadarıyla hiç bir beklentin kalmamış hayatından, kurtulmak için hobiler edin meslek bul.

    2
    0 Yorumla
  • 151820
    151820 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    1 yıl

    Psikiyatriye gidin mutlaka ve kan testi yaptırın vitaminlerinizw baktırın vitamin eksikliği de mutsuzluk yapıyor ve dopaminiz eksik olabilir evde hiç bir şey yapmadan tabiki mutlu olamazsınız bilemiyorum belkide tükenmişlik sendromuna yakalandınız. Ben de böyle idim çok mutsuzum doktora gidin ben aştım

    0
    0 Yorumla
  • Powerby_MusTi
    Powerby_MusTi Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 45%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    İnan Umrum da Değil https://vocaroo.com/i/s1esThctDzzp

    0
    0 Yorumla
  • Swl_uzn
    Swl_uzn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 34%
    +1 yıl

    Aşık ol bence çok sev birini veya birşeyleri insan olması mecbur değil resim yapmaya aşık ol müzik yapmaktan hoşlan fotoğraflar çekmeyi sev yeni insanlarla tanış

    0
    0 Yorumla
  • emre505
    emre505 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    senin reçeten psikolog. tabii öncesinde dua. Kızım açılsana biraz da. Ne bilim uğraş felan bul. Millet çok mu mutlu sanıyorsun. Herkesin kafasinda ayrı yaşam kavgası.

    0
    0 Yorumla
  • gizli2015
    gizli2015 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    sabah kalk 7 de ayakda ol 20 km koş kahvaltını yap kitap oku işin varsa işe gid okuysan okuluna gid zaman akıyo be sen istemesen de ölüme hergün bir adım daha yaklaşıyoz rahat ol yanı

    0
    0 Yorumla
  • Toprakhn
    Toprakhn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 52%
    +1 yıl

    Çok kolay. Bir gün sabah erkenden alıcam seni istediğin yerden sonra akşama kadar gezicez eylenicez sohpet edicez. Bak gör nasıl yeniden sarılıyorsun hayat. Güvenirim kendime. :)

    0
    1 Yorumla
    • wingsuit
      wingsuit
      +1 yıl

      16 yaşındaki kızla mı?

      Yorumla
  • Masalsu22
    Masalsu22 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 38%
    +1 yıl

    ilgilenicek bişey bul hayvan besle mesela köpek besle ne bilim ben mesela resim yapmaktan çok hoşlanırım resim kursuna yazıldım bende senin gibiydim hiç bişi yapasım gelmiyodu.

    0
    0 Yorumla
  • Cemre28
    Cemre28 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl

    Çağımızın ortak sorunu galiba, ama dur daha yolun başındasın, ben de bu durumdayım ama benim ki aşk acısından. Seninki normal değil ama, olmadı psikolojik destek al, bu ayıp bir şey değil.

    0
    0 Yorumla
  • CoolShot
    CoolShot Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    benim keyfim kaçtığında, hayattan bir beklentim kalmadığında hep açar şu videoyu izlerim :)

    w ww. youtube. com/watch? v=vIGJHTIrTU0

    1
    0 Yorumla
  • merakli_87
    merakli_87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 47%
    +1 yıl

    Bardağın dolu tarafından bakmadığımız sürece her zaman mutsuz olmaya devam ederiz. Dolu tarafından bakmak lazım. Başkalarının sahip olmak isteyipte olamadığı ama sende olan şeyler gibi...

    0
    0 Yorumla
  • Profiterolasigi
    Profiterolasigi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 48%
    +1 yıl

    Edebiyata dök. Kendimden biliyorum. Başta zorlanabilirsin. Ama çok zevkli. Kesin yap. Oyun bul bir tane. Tumblra gel. Senin benim gibi milyarca insan var. Şaşr kalırsın.

    0
    0 Yorumla
  • docedoce
    docedoce Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl

    Askla alakan olmadigi icin olabilir mii bosver sen millete akil vermeyi hayatina biraz heyecan lazım senin o kalbin küt küt atmasi gerekiyo biri icin iste eksik olan bu hayatinda

    0
    0 Yorumla
  • BayanUykucuuu
    BayanUykucuuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Sevdiğin veya önceden sevdiğin şeyleri yap. Seni mutlu edebilecek şeyler yap. Ailenle bol bol zaman geçir. Kendine bir hobi bul. Belki bunlar işe yarar ^^

    0
    0 Yorumla
  • djdata
    djdata Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    sadece sana şunu diyebilirim çevrende türbe tarzı tekke tarzı bir yer varsa git oraya sabah tan akşama kdar namaz kıl Allah a yalvar. ve sana bir kitap önerebilirm.

    0
    0 Yorumla
  • karadenizli52
    karadenizli52 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 56%
    +1 yıl

    Hayatin cok monoton oldugundan olabilir insanlara oluyo bole ara ara bol bol dua oku hatta cok bunldgnda namaz kil ins duzeliceksin atlaticsksn.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnşallah :(

      Yorumla
  • hocanurlu
    hocanurlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    merhaba umarım düzelirsin, bişey rica edicem inanıp inanmaman önemli değil iyipişmiş bir kahve içip bana filcanın 3+tabağın resmini hizliresim com dan mesaj gönderirmisin?

    0
    0 Yorumla
  • Lal__
    Lal__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ibadet et Allahtan uzak zamanlarimda bende böyleydim hatta daha beter.. sen 2 ay diyorsun bende 7 yil sürdü nekadar erken baslarsan okadar kisa sürer bu depressiv halin..

    2
    3 Yorumla
    • Kirazzzzzzzzzz
      Kirazzzzzzzzzz
      +1 yıl

      yazdığınız yorumu dikkatlice okudum 7 yıl dile kolay :( peki Allah'a yakınlaşmak bunu nasıl yaptınız evet bende namaz kılıyor ve dua ediyorum ki çok şükür her halimize ama yine de huzursuzum içten değilim bunun nasıl üstesinden geldiniz bana da yardımcı olur musunuz?

      Yorumla
    • 64tekinoğlu
      64tekinoğlu
      +1 yıl

      +1.. çok doğru..

      Yorumla
    • Lal__
      Lal__
      +1 yıl

      tsk.. islami anlamaya calis kuran oku kurani anlamaya calis mevlana sems dini yönde bilgin insanlarin kitaplarini oku cok kitap oku ama öyle avrupadan philozoflarin kitablarini degil cünkü onlarin aralarinda büyük sacmalayanlar var.. bu dini bilgiler kuran philozofisi sana hayatina anlam katacak hayatinin sana ve etrafindakilere faydali olmasi icin yön vermene yardimci olacak
      (kusura bakma almanyada yasadigim icin türkcem pek iyi degil)

      Yorumla
  • Noxeth
    Noxeth Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Birine aşık olup çıkmaya baslarsan hayat cook guzelleşecek inan bana bizde gectik senin gectiğin yollardan ama ask bu işte herzaman ustu tatlı dibine indikçe acılasmaya baslıyor :)

    0
    0 Yorumla
  • nisamm
    nisamm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Bn daha kotu durumdayim. Biraz daha odadan cikmassam okulda devmsizliktan kalacam. Dha cok bu durumdan kurtulursan bnada anlat :)

    1
    0 Yorumla
  • carismaaa
    carismaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı.

    Bu dünyaya gereksiz yere gelmedik. Boşuna nefes alıp vermiyor lüzumsuz bir hayat yaşamıyoruz. Bu hayatın bir anlamı bir nedeni olması lazım...

    Psikoloji alanında yazıları bulunan bazı yazarlarımız var bunları alıp okumanı öneririm.

    0
    0 Yorumla
  • alican343434
    alican343434 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    şu linkteki yazıyı oku eminim sana yardımı dokununacaktır. Biraz uzun ama tembellik yapma:) hepsini oku.
    https://pelinnardali.com/?p=724

    0
    0 Yorumla
  • GimmeShelter
    GimmeShelter Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    film izle bence dostum çünkü aynı derdi bende çekiyorum hayatımı güzelleştirmek için o sıkıcılığı yıkmak için film müzik oyun tarzı şeylerle ugrasıyorum ama bunlardan en fazla yardımcı olanı film bana kalırsa

    1
    0 Yorumla
  • macenta
    macenta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Netten takip ettiğim bir sohbette arkadaş çok güzel anlatmıştı; beden nasıl acıkıyorsa, ruh da acıkır. Ruhun alarm veriyor aslında acıktım diye. Namaz kıl, kuran oku ve Allah'a dua et. Huzuru ancak onda bulabilirsin.

    2
    0 Yorumla
  • Wiki_pedi
    Wiki_pedi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bunalıma girmişsin canımın içi, dışarıya çık gez dolaş, şükret et bir sürü hasta insan var. Tenine değen Güneş'i hisset, hafif Rüzgar'ı hisset. Sev, aşık ol karşılıklı olsun, nefes al ver bu hayatta var mı başka güzel bir şey?:'?))

    2
    0 Yorumla
  • FastAndEquaminity
    FastAndEquaminity Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    depresyondasın.
    bunu kendi kendine yenebilirsin.
    daha sakin ve kontrollü olmaya çalış
    elindekilerin değerini bilmelisin annen babnan ailen
    onları kaybetmeden onlara gereken sevgini göster.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok asileştim istemeden anneme bağırıyorum ama sonra bağırdığım için pişman oluyorum odamdan çıkmıyorum ağlamak istiyorum ağlayamıyorum çok kötüyüm ya öyle böyle değil :(

      Yorumla
    • FastAndEquaminity
      FastAndEquaminity
      +1 yıl

      daha sakin ol
      öfkelendiğinde yer değiştir.
      diğer odaya geç mutfağa geç
      ayataysan uzan
      uzanıyorsak ayağa kalk
      yürüyüş yap

      Yorumla
  • Thinkkk
    Thinkkk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Bazen en büyük derdimiz bir derdimizin olmamasıdır.

    2
    2 Yorumla
    • Kralice1
      Kralice1
      +1 yıl

      baya başarılıymış bu

      Yorumla
    • Thinkkk
      Thinkkk
      +1 yıl

      teşekkürler

      Yorumla
  • ch1991
    ch1991 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 70%
    +1 yıl

    Bunlar hep ibadetsizlikten git abdest al namazini kil bak ozaman nasil da yasama sevinci gelcek sana

    2
    0 Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Allah a dua et namaz kıl Allah a kulluk etmenin zevkine var ;) Sonra ya istersen gelsene sohbet edelim ;) yanlış anlama beni ama tmm? benim de canım sıkılıyo ;)

    1
    0 Yorumla
  • gunkamer
    gunkamer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 49%
    +1 yıl

    Birini seversen karsina helalainden biri ciksa bak gor nasilda guzel gozukecek dunya gozumde bende senin durumundaym yasamak bile istemiyorum

    0
    0 Yorumla
  • crazy_devil
    crazy_devil Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 65%
    +1 yıl

    Sosyal paylaşım sitelerine vakit ayırdığın kadar, kendine bir hobi bulup, o hobine zaman ayırırsan, bu bunalımdan kurtulursun bence :)

    0
    0 Yorumla
  • Dikachu
    Dikachu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Git yaşama sebebini düsün bu dünyaya neden geldiğini ibadet et ve Kur'an oku. İnsanin hayatini anlamlandirmasi yolundaki en büyük adimdir.

    0
    0 Yorumla
  • emrahsoylu
    emrahsoylu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    bir insanın hedefleri varsa ve o uğurda çalışırsa, o insanın hayatının bir anlamı vardır. yani hedef ve çabalamak lazım. hırcın rüzgarlara kapılmış bir kayık gibi değil.

    0
    0 Yorumla
  • gizeems_
    gizeems_ Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    arada herkes de olan bir durum bu ya gelip geçici şeyler bunları kafaya takma sonuçta sağlığın yerinde buna da şükür daha neleri var hayatta görüyoruz

    2
    2 Yorumla
    • axicocuk01
      axicocuk01
      +1 yıl

      aferinn!!! yani helalll!!!

      Yorumla
    • gizeems_
      gizeems_
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • mınıkkusssss
    mınıkkusssss Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 39%
    +1 yıl

    bir hedefin olsun bebeğim bişeyler için çabala ozaman herşey yoluna girer eminim ve kendine bir sürü çikolata al mutlulağa gidin ilk adım ;)

    0
    0 Yorumla
  • cikolatalilattem
    cikolatalilattem Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    tutkuyla istediğin bir şey yok. hedefin yok. aşık olmamışsın, sana aşık olan olmamı, olduysa bile senin haberin olmamış. her şeyi değiştirmek senin elinde.

    0
    0 Yorumla
  • EEgemen
    EEgemen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 71%
    +1 yıl

    Bende bunların aynısını yaşadığım anda spora basladim yeni cevreler edindim farklı hobilere yöneldim hersey yavas yavas yoluna girmeye basliyor :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (340)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yaşama hevesim yok, ne olacak benim bu halim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yaşama hevesim yok, ne olacak benim bu halim? 7 cevap verildi
Yaşama hevesim yok, nolucak bu halim? 4 cevap verildi
Yaşama hevesim yok? 16 cevap verildi
Yaşama hevesim yok? 10 cevap verildi
Yaşama hevesim yok? kalmadı? 5 cevap verildi
Yaşama hevesim artık yok? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨