Sırf okulu bıraktım diye babam bana sen adam olmazsın diyor?

Merhaba ben 18 yaşındayım ve 2 hafta önce okulu bıraktım zaten okuduğum okul kötü bir meslek lisesiydi ortamı serseri doluydu okulu bırakmanın sebebi ise okulda öğrenciler tarafından ezilmem ve dışlanmamdı ve bana hakaret ediyorlardı çok birde öğrenciler sürekli beni arkadaşlarıma ve öğretmenlerime karşı kışkırtıyorlardı hatta onlar yüzünden kaç kez öğretmenlerimle kavga ettim birbirimize bağırdık ve beni sınıfta en samimi olduğum 2 arkadaşıma karşı kışkırttılar bu sana küfür ediyor diyerekten sonra onlar yüzünden birbirimize bağırdık küstük ve konuşmuyoruz bende çok saf ve temizim ya bunlara inanıp o 2 arkadaşımın kalbini kırdım hatta o 2 arkadaşımdan özür de diledim ama özrümü kabul etmediler bir daha bizimle konuşma dediler bana neyse bende 2 hafta önce okulu bıraktım sebebi ise psikolojim bozuldu ve dayanamadım okulu bıraktım bırakmak zorunda kaldım hatta geçen gün psikiyatri doktoruna gittim bana kaygı bozukluğu tanısı koydu ve cipralex 10 mg diye bir hap verdi şu an bu hapı kullanıyorum iyileşmek için birde psikiyatri doktoru bana yeşil reçete de yazdı hatta her hafta psikiyatri doktoruna gidiyorum psikolojik tedavi oluyorum şimdi ben okulu bıraktım diye babam sürekli bana senden adam olmaz seni aklım kesmiyor diyor hatta dün de aynen böyle söyledi yine şimdi bizim sınıftakiler resmen benim hayatımı kararttılar onlar yüzünden okulu da bıraktım hatta yarın açık öğretim lisesine geçiyorum ne yapmalıyım? Teşekkürler.
Sırf okulu bıraktım diye babam bana sen adam olmazsın diyor?
Cevapla