Çabaladığın ve emek verdiğin şeylerin karşılığını aldığını düşünüyor musun?

Uğrasırsın, didinirsin, en değerli şeyin olan zamanını harcarsın kazanmak ve başarmak için.
Bazen sonunda kocaman bir hiçliğin içine düşersin.
Yaa kolayca kalkarsın düştüğün yerden ya da orada öylece kalırsın.
Çoğunlukla bütün bu uğraşmalara değmez yaşadıkların.
Hayat...
Herşeye rağmen devam ediyor...
Çabaladığın ve emek verdiğin şeylerin karşılığını aldığını düşünüyor musun?


Çabaladığın ve emek verdiğin şeylerin karşılığını aldığını düşünüyor musun?
Cevapla