Cahillik sizcede en büyük sorunumuz değil mi?

İnsanlar islam ı yanlış kişilerde yanlış birşekilde öğrenmesi de en büyük cahilliktir
İşid e islam'ın ta kendisidir diyenler islam ı öğrenmemiştir.
İşid in amacı islam ı kötülemektir.
İnsanlar her kötü şeyde islam ı suçluyor.
Halbuki gerçek şeriat şu an olsaydı daha da güzel olacaktı.
İslam da zorlama yoktur herkese bir irade verilmiştir.
İslam ı her günahı işleyipte sadece domuza haram yapmayın diyenlerden öğrenmeyin.
Her yerde yeni yıl için hindi kesilip onlara laf yapmayıp islam da kurban kesiliyor diye yine katil biz olduk ha?
Dünyada insanlar bayramlarında birsürü şey kessin bizim yılda bir bayramımızda kurban kesilmesine isyan etsin, bumu adalet?
Bunların derdi hayvanlar değil bunların derdi islam a düşmanlık.
40 alimi 1 delille yenersin ama 40 delille 1 cahili yenemessin. Nede güzel söz değil mi?
Atesit sitelerinde 2 söz bulup işte bu gerçek islam diyen cahilleri dinlemeyin.
Bir şüpheniz varsa gerçek islam ı kur'an ı yaşayanlardan öğreneceksin
Cahillerden değil!
Şeriat ı reddetmek,
Allah ın hükmünü reddetmek demektir.
Betonlaşmış kafayı temizleyin artık
Kendisine müslümanım diyipte bibirine tapan insanlar da maalesef çok
Tiktok a giriyorum, discord a giriyorum Allah a küfür ediyorlar
Bunada engel olmuyorlar
Biz hristiyanlara en ufak küfür etsek bizi linç edecek insanlar var saygı duymak zorundasınız diye.
Feminist değilim
Atatürkçü değilim
Şeriatçıyım
Özgürlüğü savunuyosunuz ama şeriatçıyım diyenlere okadar laf yapmayı biliyorsunuz.
Cahillik sizcede en büyük sorunumuz değil mi?
Cevapla