Bakıyorum, görüyorum ve arttırıyorum.. Bir kadının peşinden salkım saçak koşup, koştuğu kadına ulaşınca sırt çevirenler net dişiliğe düşüyordur. Kişilik olgusu bambaşkadır. Dişilik saygı görmez talep görür, kişilik ise saygı görür. Aşırı talep gören şey duruma göre değersizleşir. Bir çok kadın da bunun farkında iki ilgi gördükleri zaman dünya benim etrafımda dönüyor sanıyorlar. Yok arkadaş o dünya sizin etrafınızda dönmüyor. İki ilgiye meze oluyorsunuz da haberiniz yok. Ben öyle kolay etkilenmem. Güzel, seksi, karakterli ve daha bir çok olumlu adım olsa bile illa ki eleyecek bir husus bulurum.
Kişiliğimle.. Diğer türlüsü mümkün değil.. Kimseyi etkilemek için dişiliğimi ön plana çıkaramam. Zaten dikkat çekmeyi seven bir insan bile değilim. Toplum içinde de kişiliğimle ve düşüncelerimle var olmak isterim her zaman..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
ilk başta kişiliğimle tabi ama birlikte ol amız halinde ileriki zamanlarda dişiliğimi de bol bol kullanırım...
İkisiyle de. Onu elde etmek için olduğum gibi davranırım, daha kibar daha kızsal olarak davranmam. Gereksiz samimiyet göstermem. Beni çok sert ya da soğuk suratsız olarak görecekse demek ki öyleyimdir. Bunun negatif getirisi yapmacık olmamdan iyidir.
Her ne kadar dişiliği baştan etkilesede sonrasındaki kişiliğini tanıyınca isterse dünyanın en güzel kızı olsun, olmuyor... Yani dişilikle iş bitmiyor ama ilk intiba için şöyle ; dışını beğenmediğimiz hiç bir şeyin içine bakmayız gerçekçi olmak gerek...