Erkekler , kişiliğiniz karşıdaki insana göre mi şekillenir, yoksa içinizde olanı mı yansıtırsınız?

Gönül işlerini örnek vereyim, biri sizinle günübirlik takılmak istiyor güzelliği ayan beyan ortada, hoşunuza da gitti. Ama normalde kimseyle takılan biri değilsiniz ya severim anlaşırsam evlenirim ya da kimseyle geyik yapmam kafasındasınız. Ve biri karşınıza çıkıp bu karakterinizi bozabilir mi. Hani erkeklerin "eğlendiğim kız da olur evlendiğim kız da " dediği kesim. Bi erkeğin kırmızı çizgisi var mıdır yoksa istisnalar yapar mı

Erkekler , kişiliğiniz karşıdaki insana göre mi şekillenir, yoksa içinizde olanı mı yansıtırsınız?
Cevapla