Şu an hayatın tadını çıkardığınız bir dönem mi, yoksa acının yaşandığı mı?


#SelamGençlik ⭐🍀💛⭐
Hayatta sürekli acı veya sürekli haz yoktur. Hayat sert bir öğretmen. Sizin duygu durumunuz da zerre umuru değil.. Burada marifet sizde başlar ve biter... Hayata uyumlu bir öğrenci olursanız her şey lehinize dönebilir, net... #SunIsUp #Amazing #TubaSueda ⭐🍀💛⭐
Tam olarak şu an tadını çıkardığımı hissediyorum ama çok geç değil, 2 dakika sonrasında bu düşüncem tam tersine dönebilir. Kendim yapıyorum kendime zaten bunu, o yüzden kimseyi de suçlamayacağım. Sonuç olarak şu anlık huzurlu hissediyorum ve hazır böyle hissetmişken tadını çıkarayım.☕😬
Teşekkür ederim.🌼✨
ben hayatın tadını çok nadir çıkardım..
onun dışında acısını da yaşadım ama
şu anda ne tadı var ne acısı var tatsız tuzsuz renksiz monoton bir hayatım var
Hayat yer yaşta ve her saatte güzel bazen canımızı sıkan etkenler keyif almamızın önüne geçiyor ama hayat yinede herseye rağmen güzel
Cevap
41Cevap
Acı tatlı bir arada sürüyor her daim. Doz olarak şu anda eşit
Valla hayatın tadını çıkarıyorum. En acı günler gelse bile, ben başkalarının acısı olana kadar her şekilde bu tadı alacağım. 🦁
Tadını çıkartıyorum artık, acısını yaşadığım günler geride kaldı...
Tadını çıkart tabi yakışır sana
Hayatın tadını aldığım dönemlerdeyim
Şu an acısını yaşıyorum maalesef, pek tadını çıkarabileceğim bir şey yok. Yani olsa bile eskisi gibi tat almıyorum hiçbir şeyden.
İkisi de değil.
Ne tadını çıkarıyorum, ne de acısını yaşıyorum. Ortaya karışık her duygudan azar azar yaşıyorum.
Hayatın tadını cıkardığım daha doğrusu böyle olması gerektiğini düşündüğüm bir dönemdeyim acı da olsa güzelleştirmek bizim elimizde hayatımızı.
Küçük bir an tadını çıkartsam sanki hayat fazlasıyla acısını çıkartıyor şuanda bu söz konusu herşeye rağmen inatla inanmaya devam edicem
Daha çok tadını çıkardığım anlarım olmuştu sanırım, şu sıralar acısı yoksa da sıkıcı bir dönem olduğu kesin benim için 😊
üniversite bittiğine göre artık tadı kalmadı... diğee kısımdayım...
Yaprak döker bir yanımız, bir yanımız bahar bahçe...
Acısını yaşadığım dönemdeyim daha mutluluk aşamasına geçmedim
Acısını yaşıyorum ama tadını çıkarmama az kaldı bunu hissediyorum
Ikiside değil nasıl bir dönemde olduğumu ben bile bilmiyorum
Hayat acı çekmeye değmeyecek kadar kısa, hayatın sağlığı tadı mutluluğu huzuru bizimle olsun✌🏻
Şartlar ne olursa olsun mutlu olmanın, gülmenin bir yolunu bulurum bu yüzden tadını çıkarıyorum..
Bayadır baba acı tat geliyor. Neye el atsam kuruyor
Yalnızlığımın tadını çıkarıyorum.. manita yok arayan yok soran yok.. kafa rahat
Tadınıda acısını da yaşamıyorum şu dönemde
rutin bir şekilde döngü devam ediyor...
Zor bir dönemdeyim kimse yanımda yok zirveye de cikicam o zaman da ben kimseyi istemiycem.
Tadını çıkarıyorum diyemem ama tadını çıkaracağım günler için çabalıyorum diyebilirim
Farkındalık yaşadığım bir dönem. Aslında son 1 yıldır yaşıyordum ama şu an netleştim.
'This too shall pass' iyi ve kötü her ana dair hafızamda tuttuğum cümle budur.
Hiç tadı yok, acısını yaşıyorum. Düzgün giden bir şey yok
Karışık. Uzun bir acı dönemi geçirdim ( 9 yıl). İyiye gidiyor şimdi. İyiye gitmekte
Zerre bir tad alamıyorum. Aldığım nefesler bile sanki bana acı veriyor gibi siz düşünün gerisini...
Ahmet Kaya'nın da dediği gibi "oyle bir yerdeyim ki"
Hayatın, tadını çıkarmaya çalışırken, acısına sürüklendiğim bir dönem
Yalnızlığı tercih ettığımden beri tadını çıkartıyorum
acısını yasıyorum su son 3 aydır gün yüzü görmedim diyebilirim tavsiyem evlenmeyin gezin tozun sevdiginiz de olsun ama evlilikle birlestirince bambaska oluyor ne kadar cok severseniz sevin sevgi sizi bir yere kadar goturuyor
hayat sevdikce paylastikca guzeldir aksi halde saraylarda olsan bunlari yapmadiktan sonra aci icndesin demektir
İnsanoğlu... Her şey değişken ve dönemsel. Bir günün, diğer gününü tutmaz. Umut hep var. Belirsizlik can sıkıcı.
Açıkçası karışık bir taraftan her şeyin daha kötüsü gelecek diye tadını çıkarıyoruz bir taraftan da acıyı yaşıyoruz
Şuanda hayatın acısını yaşıyorum çok yakında keyfini yaşıycaz inşallah
Her daim acisini yasiyorum egom yuzun den tadini alamiyorum ki
Bu günlerin yarınlarıda var
Gidiyorum ben sen hoşça kal….
( Gibi….)
Acısıyla tatlısıyla diyelim ama daha çok acı kısım var galiba :’)
Soruyla alakasız ama pp çok güzel
Acısını çıkarıyorum kötü dönem.
Acılı vede derdi bol bir donem
Karışık, acı çoğunlukta
Bu aralar hep acısını yaşıyorum
Tadını çıkardığım bir dönem, umarım bitmez
Mutlu muyum mutsuz muyum bilmediğim bir dönem
Tatlı acı yaşadım bişeyler
acısını yaşadığım dönem
Acısını yaşadım daha çok..
Eşit ilerliyor sanki.
Acısıyla tatlısıyla bir şekilde gidiyor işte
Karmaşık bi dönem.. hersey var...😐😐😐
Hayatın tadını çıkarmaya çalışanlardanım. 😀
Acısını yaşadığım bir dönemdeyim , her anlamda
Açıkçası çok karışık cevabı
comme ci comme ça
şöyle böyle diyorum arada
Keyfime bakıyorum
Tadını hiç yaşamadım acısı daha çok
Hayatım tekila gibi limonsuz limon arıyorum o yüzden wkskwd
Boş bir hayat şu an yaşadığım
Hayatın en güzel dönemlerini yaşıyorum :)
Acisini yaşıyorum hiç bir tat yok Şu an
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?