Bu hayatta mutlu olmanın en önemli şartı, ne yaşarsak yaşayalım, sonunda her şeyin yoluna gireceğine tüm kalbimizle inanmaktır,,, Çalkantısız deniz olabilir ama çalkantısız hayat yoktur. Ve o anda güçlü olmanın tek şartı, sonucun zaten iyi olacağını kalpten bilmektir...
Tamamen mutlu değilim yani genel olarak çoğu şeye şükrediyorum sağlığımın yerinde olmasına herhangi bir sorunumun olmamasına şükrediyorum arada sevmediğim şeyler olsa da yine de şükür. Dün bir tanıdık abiyle konuştuk 1.5 yaşındaki çocuğu görmüyor göz damarları kurumuş bir sürü doktora götürmüşler olmaz yanıtı almışlar doğuştan böyleymiş, böyle kişileri görünce halimize şükretmemek ne mümkün. Mutluluk değişik bir kavram beklentilere bağlı ben önce sağlığım yerinde olduğu için şükrediyorum mutlu olmak için de çabalıyorum şifa bekleyen herkese de acil şifalar diliyorum.
"Onlar yanlış biliyor kimsenin suçu değil.." Lalalalalaaaaa... öyle miymiş? Akıllı değil, akıllı deli olandır o çok ta şey etmeyelim...🤪 Mutlu olmanın yolunu arayan mutluluğu unutsun. Mutluluk heryerde, yeterki görmek istesin. Şükretmeyi bilen herkes mutlu olmayı da bilir. He akıllıdır delidir ben bilemem Bi alakam yok, ben evde televizyon izliyorum 😌😁😂❤
Mutlu olmanın yolu akıllı olmaktan geçmiyor. Herkes kendi mutluluğunun formülünü biliyor ama o mutlulukları elde etmek öyle mümkün olmuyor. Zeki biri de olsan, bazı yollar mutluluğa tıkalı...
Yani hem katılıyorum hem katılmıyorum mutsuz olup ne olacak ki bir bu taraf, var bir de mutluluk bazen o kadar çok uzakta oluyor ki zeka akil bir ise yaramıyor.
Akıllı insan düşünen, düşündükçe sorgulayan insandır. Sorgulayan insan asla mutlu olamaz. Tam tersine aptal, düşünmeyen, sorgulamayan insan daha mutludur.