Yaşayan Ölü gibiyim , daha fazla nasıl böyle yaşarım?

Akıl sağlığımı kaybedecek raddeye geldim , daha fazla dayanamıyorum 10 yıl boyunca odama evime hayata kapalı kalmaya uzak kalmaya... ben 26 yaşındayım bir gözüm doğuştan şaşı bir kulağım duymuyor engelli , zamanında liseyi bıraktım işe bile girmedim evime kapandım.. 10 yıl boyunca evimde kendimi hapis ettim , gençler gibi eğlenmedim sosyalleşmedim arkadaş , sevgili , ortam , eğlence , hobi , aktivite hiç bir şey yapmadım yaşamadım insan bunları yapmazsa delirir bende delirdim zaten.. ben hayata ve sunduklarına çok yabancı kaldım korkarım akıl sağlığım bile bozuldu ruh gibi oldum , artık istediklerim olsa bile kafamı beynimi toplamam çok zor , hiç bir zaman sosyalleşemedim a-sosyallikden ölüyorum herşeyden korktuğum kaçtığım için işte böyle hayata yabancı kaldım hiç bir şey bilmiyorum zaten bir hiçtim şimdi de ezik kaldım , ne zaman kendimi toparlaya çalışsam karşıma hep bir engel çıktı her defasında pes ettim yollarım hep tıkalı adım atamıyorum , şimdi ne olacak cenazemiz çıkacak ama bu hayatımız hiç değişmeyecek mi , o kadar kötüyüm ki , mecburlukdan yaşıyorum böyle sırf 2 daha fazla şey göreyim diye hep böyle tutsak olarak kaç yıl daha yaşarım ki..
Yaşayan Ölü gibiyim , daha fazla nasıl böyle yaşarım?
Cevapla