Arkadaşlar aşırı kinci ve hırslıyım bundan nasıl kurtulurum?

Bana ufacık bir yanlışı bile yapmış olsa birisi o kişiden iğreniyorum nefret ediyorum öyle böyle değil geceye kadar onu nasıl üzerim diye düşünüyorum sinirden ağlıyorum o kişinin canını yakamazsam daha çok sinirleniyorum bu sinir beni yiyip bitiriyor ve bütün hayatımı etkiliyor sevmediğim kişinin benim bulunduğum ortamda nefes almasına bile tahammül edemiyorum
Arkadaşlar aşırı kinci ve hırslıyım bundan nasıl kurtulurum?
Cevapla