Arkadaşlar asosyallikten kurtulmak istiyorum nasıl yapabilirim?

İş bulamıyorum. En son ki işimden 5 ay önce çıktım o zamandan beri de iş yok bulamadım. Sürekli evde sıkıldım iyice psikolojim bozuldu. Kurslara katilsam ama 31 yaşından sonra çok mu saçma olur. Spor değil böyle çevre edincem bir kurs. Ama hangi kurs olur onu da bilmiyorum. Fikir verir misiniz?
Arkadaşlar asosyallikten kurtulmak istiyorum nasıl yapabilirim?
Cevapla