Ailem dışarıya iyi bize kötü olduğumu söylüyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben normalde sakin bı insanim dışarda da karşılaştığım insanlara da doğal olarak iyi davranıyorum, hele çocuk görünce cocuklasip oynuyorum onlarla, ama ailem dışarıya iyi bize kötüsün diyo. Her gece düşünüyorum daha dikkatli olicam diyorum aileme karşı. Ha onlara da kötü davranmiyorum bı iki sözlü atışma. Bana ağza alınmayacak şeyler söylüyorlar bana hakaret ediyolar, takıntılı olduğum halde inadina o hareketleri yapıyorlar. Ben de farkındayım dışarıda iyi biri olduğumun ama evde de kötü değilim. Üniversite sınavına hazırlanıyorum annem sürekli uyumaman lazım diyo, biz senderd çalışıyon diye ev işi vermiyox diyo ama sürekli başıma kakiyo. Küçük kardeşim var bana sürekli vuruyo kızınca ben suçlu oluyom. Şimdi söyleyin dışarıya iyi olup eve kötü müyüm?
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bı de tartistigimizda sürekli babaannenin evinde kal diyo
Ailem dışarıya iyi bize kötü olduğumu söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla