Arkadaşlar ben normalde sakin bı insanim dışarda da karşılaştığım insanlara da doğal olarak iyi davranıyorum, hele çocuk görünce cocuklasip oynuyorum onlarla, ama ailem dışarıya iyi bize kötüsün diyo. Her gece düşünüyorum daha dikkatli olicam diyorum aileme karşı. Ha onlara da kötü davranmiyorum bı iki sözlü atışma. Bana ağza alınmayacak şeyler söylüyorlar bana hakaret ediyolar, takıntılı olduğum halde inadina o hareketleri yapıyorlar. Ben de farkındayım dışarıda iyi biri olduğumun ama evde de kötü değilim. Üniversite sınavına hazırlanıyorum annem sürekli uyumaman lazım diyo, biz senderd çalışıyon diye ev işi vermiyox diyo ama sürekli başıma kakiyo. Küçük kardeşim var bana sürekli vuruyo kızınca ben suçlu oluyom. Şimdi söyleyin dışarıya iyi olup eve kötü müyüm?
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bı de tartistigimizda sürekli babaannenin evinde kal diyo
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer