Kendi kendisine iyileşen insan bir başkasına asla ihtiyaç duymaz mı?

Kendi kendisine iyileşen insan bir başkasına asla ihtiyaç duymaz mı?


Benim kimseye ihtiyacım yok

yalan sözlere sahte gülüşlere
çıkarları için iyi geçinen insanlara
seviyorum deyip arkadan iş çevirenlere
Bana güven deyip kalbimi hançerleyenlere
velhasıl kimseye ihtiyacım yok artık
ben kendime yeterim

Bazen insan kendine yetmek zorunda kalır ve o süreçten sonra başkasına pek ihtiyaç duymaz netice de günümüzdeki en temel sorunların içerisinde kendine yetememek var ve kendine yetebilmeyi keşfettiğin de bir insan

Sonrasında çevresindeki diğer bütün insanları sorgulamak ve onları artık sadece çıkar üzerine davrandığını fark ettiğinde de uzaklaşır kimseye ihtiyaç duymaz.. bu durum aslında bir insan için hem iyi hem de kötü bir durumdur çünkü kimseye ihtiyaç duymayan bir insan yalnızlaşır..

Yalnızlık ise başlarda iyi olsa da sonraları çelişkili bir hal alır insan içerisinde..
#DengesizBirAdam
Kendi kendisine iyileşen insan bir başkasına asla ihtiyaç duymaz mı?
Cevapla