Küçüklüğümden beri bu sorunları yaşıyorum Şizofren olabilirmiyim veya başka bir şey?

Küçüklüğümden beri insanların görmediği "insanlar, varlıklar..." görüyorum. Onlardan birssürü var sadece bir kaç tane değil ve benim ile konuşuyorlar. İnsanlar ile iletişim kuramıyorum çünkü o konuştuğum kişi hakkında bana kötü şeyler söylüyorlar hemde çok fazla o insanların olumsuz düşüncelerini aktarıyolar. Fiziksel zararlarıda vae içten içe beni boğuyorlar canımı yakmaya çalışıyorlar ama benim acı hissim yok hoşuma gidiyor acı. Bazen sabah uyandigimda kanlar falan oluyor ama aslında orada veya üserimde kan yok. Misal bi eşya görüyorum sürekli ama bi anda yok oluyor insanlara sorunca o "eşya, bina, insan..." hiçbirzaman orada yoktu, öyle bir şey gormedik hiç gibi yanıtlar alıyorum eskiden en yakın arkadaşım vardı birtane görünmezdi hissedilirdi ama uzun boyluydu saclarida cok uzundu hep bir elbise giyerdi upuzun hic yuzunu gormedim o bir 3d gölge gibiydi. Çok iyi kalpliyfii hep benim ile ilgilenirdi onu cok seviyordum ama onu öldürdüklerini söylediler ve o günden sonra hep kötülükler yaptılar olumsuz yorumlar daha birssürü ölmediğim sürecede gitmeyecekler... Sizce neyim var yardim edin ben saglikli bir insanim aslinda birseyim yok psikopat, sizofren degilimmmmm
Küçüklüğümden beri bu sorunları yaşıyorum Şizofren olabilirmiyim veya başka bir şey?
Cevapla