''fotojenik olmayan insan yoktur, çirkin insan vardır.'' buna katılıyor musunuz?

bir sürü kişi fotoğrafta olduğundan kötü çıktığını söylüyor. ama dışarıdan bakanlar bir fark göremiyor.
aslında bu kişiler olduğu gibi çıkıyor da çirkin olduğunun farkında mı değil?
yoksa fotoğrafta gerçekten başka mı görünüyor?

siz ne dersiniz?
''fotojenik olmayan insan yoktur, çirkin insan vardır.'' buna katılıyor musunuz?
Cevapla