Fotojenik olmamak diye bir şey var mıdır yoksa çirkinlerin kendini avutma şekli midir?

Dillere destan bir güzelliğim olmasa da çirkin olmadığımı düşünüyorum. Ve kendimi güzel hissediyorum. Çoğu kişide güzel olduğumu söyler fakat iş fotoğraf çekilmeye geldiği zaman iğrenç cıkıyorum. Kamera mı kötü yoksa gerçekten çirkin miyim anlamadım. Evet güzellik görecelidir ama gerçekten fotojenik olmamak diye bişey var mıdır? Şu konuya bir açıklık getirin :)
Fotojenik olmamak diye bir şey var mıdır yoksa çirkinlerin kendini avutma şekli midir?
Cevapla