Yaşım çok büyük ve kısayım. Bu utanmak için bir sebep mi?

143 boyundayım minyon suratlı oldugum icinde pek sıkıntı olmuyor fakat asiri rahatsız oluyorum ve spor yapmaya korkuyorum :( kaslanirsam kotu durur vs
Yaşım çok büyük ve kısayım. Bu utanmak için bir sebep mi?
Cevapla