Bazen sebebini bilmediğin bir üzüntü, moral bozukluğu hissediyor musun?

Bu aralar çok olmaya başladı. Üzülüyorum gerçekten üzülüyorum ağlıyorum hatta ama ne için kim için böyle olduğumu bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Hani kimse durduk yere böyle hissetmez. Elbette ki böyle olmamın altında psikolojik sebepler dışında somut sebepler vardır. Ama onların ne olduğunu bilmiyorum işte
Bazen sebebini bilmediğin bir üzüntü, moral bozukluğu hissediyor musun?
Cevapla