AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
187Cevap
okumak için türkiyeyi seçmek
Ablamın telefonunu karıştırmak
bunda ne varki
@sadece_ask hoş olmayan şeylerle karşılaşmıştım
hadi ya video felanmi mesaj felanmi merak ettim sadece
@sadece_ask fotoğraf
gecmis olsun zor durum
@sadece_ask evet sağol
Keşke sevmeseydim diye bir pişmanlık yaşadım.
Ahh o keskeler yok muuu
Ah o keşkelerin gözü kör olsun 😊
Hoşlandığım erkeğe arkadaşlık yollamam
Nasıl yani
Facede arkadaşlık yolladım
Hımm anladım iyi mı oldu peki
Olmadı
Niye yolladığımı sordu şaşırdığını söyledi
2 hafta yazmayınca sildim
Sonra yazdı yine niye sildim amacım neymiş
Böyle işte.. pişmanım
Hımm geçmiş olsun diyelim
Var ama burda söylenecek şeyler değil
Gizli olduğun sürece neden söylenmesin ki?
Utanıyorum
Kötü bir şey mi?
İyi bir şey olsa niye en büyük pişmanlığım olsun ki
İçinde yaşamak zor olmuyor mu?
Zor olmuyor
O zaman geçmiş olsun ne diyeyim.
Sağ ol
Sen de sağ ol. İnşallah tekrar yaşanmaz.
İnşallah
Değmeyecek insanlara yüklediğim değerler.
Sınavlara son gün çalışmak.
mahalleden bir tipsizle çıkmıştım o :asSd:s
pişman olurum diye yapmadıklarım
pişman olurum dıye yapmadıklarım !!!
Şükür pişmanlığım yok
Hamdolsun efenim.
yaşadığım hiç birşeyden pişman değilim
6 sene önce sevgilimi bozmuştum.
hocaya karşı çıkamadım ya
Şu an okuduğum bölümü seçmezdim .
ne okuyorsun?
Mimarlik birader
sevmediğin bi insanla çıkmak ;)
babama son görüşümde sarılmamış olmak.
çok kötü
keşke sarılsaydın. İnsan birilerini kaybettikten sonra değerini anlıyor, Babam vefaat ettiğinde küsmüştük birbirimize ama şimdi ne kadar pişmanım...
öleceğini bilmiyordum onu son görüşüm olacağını bilmiyordum hiç.
bende annemi kaybetmeden 1 gün önce küsmüştüm :((
canım başın sağolsun..zor bişey anlıyorum senide.aynı durumdayız nerdeyse.
babasızlığıda iyi bilirim çok zor bir durum
babandamı yok..canım ya çok üzüldüm.
söz sana ait değil ki yanlış ve ya doğru olasın.
Yüksek dozda uyuşturucu almak
bencede büyük pişmanlık
nerden baktığına bağlı
bence dedim zaten
o yüzden nerden baktığına bağlı dedim.. iyi günler
sanada.
Olmadi herseyi isteyerek yaptim
yanlış üniversite seçimi
off daha geç sayılmaz hemen vazgeç geleceğini etkileyecek bir karar bu
usta güz dönemi bitti daha nereye bırakim :)
değersiz insanlara değerinden fazla değer vermek
yufka yürekli davranmam
Yureginden kol boregi mi actilar ne oldu yufkaya:))
İdda oynamam.
Annemin yatağında yakalanışım
Evlenmek
31 çekerken ezana yakalanmak
Aşık olmak
Aşk Nasıl Birşey Tarif edermisin?
En fazla 1 aylık şey
Çok güzel Tarif Ettin Teşekkür ederim 🖒
Gururumu zamanında kırabilseydim keşke
Olmadi çok şükür
Şükür
İnsan sanmak
Anal yaşamak kız arkadaşımla
Çok arkdas kaybettim pişmanlık budur
adam zannetmek
Bu site kayıt olmak
Teşekkürler gülmeden geçemedim :D
İlk sevgilim
Dünyaya gelmek..
Bu senin yaptığın bir şey değil ama :)
Dünyaya ben geldim, benim yaptığım bi' eylem..
Beni yapan ben değilim, demek istediğin buysa..
Hah! Bi' de..
"Yaptığınız en büyük hata" veya "yaşadığınız en büyük pişmanlık" demen gerekir, doğrusu bu..
Senin de anlatım bozukluğu konusunda sıkıntıların var @OgzhnOztkn gibi...
Seçme mi gönderiyorlar sizi..=//
=//
Okuduğunu anlamadın sanırım. Yaptığınız dedim ben. Senin yaptığın şeyi soruyorum. :) Dünyaya kendin gelmedin. Anlatım bozukluğu yok burada. Soruyu Anlamayan kişi sensin :))
Yazdıklarımı bi' daha oku..
Olmadı bi' daha... Hiç birini anlamamışsın..
Bir çocuğu anne babası dünyaya getirir, çocuk da dünyaya gelir..
Dünyaya gelen anne babası değil, çocuktur.. Kapiş?
(dünyaya gelmek, bi' fiildir.. Fiiller, şahıslar tarafından yapılır.. Burada çocuk, "dünyaya gelmek" fiilini yapmış olur..)
Ben
Ve, kendi sorunu bile adam akıllı okumamışsın anlaşılan..
"Bu güne kadar yaptığınız en büyük pişmanlık nedir?" diye sormuşsun..
Bu seferlik tekrar söylüyorum, "pişmanlık" yapılmaz, yaşanılır... "Hata" yapılır.
Yani; "yaşadığınız en büyük pişmanlık" ya da "yaptığınız en büyük hata" demelisin..
Elmalarla portakalları karıştırmayalım mümkünse..
=//
Anlayan insan anlıyor kendimi kasmıyorum bu bana yeter. Sen gibi kimse de şu güne kadar böyle bir şey demediği için sorun yok.
Dünyaya gelmek istemli bir şey değildir demek istiyorum sen bunu anlamadın sanırım.
Soruda istemli-istemsiz diyerekten ayrım yapmamışsın ki bebek..
Neyse ben defolup gidiyorum, gereksiz uzadı bu..
Bence de öyle yapsan iyi olur :))
Bu velet de iyi pişkin çıktı..
Sende fazla ukala biri çıktın. Engin bilgilerini başkalarına sakla. En son defolup gidiyorum yazmıştın :))
Yeni nesil fazla atarlı, büyüklere saygıları hiç yok Cosmo. 'Gençliğine' ver arkadaşın.
Dünyaya gelen biziz, bunun için elbette farklı inanışlar vardır ama bilimsel açıklaması var bunun. Fen bilgisi miydi onda olmadıysa biyolojide kesin görmüşsündür. Bazı insanlar yaşamayı bir pişmanlık olarak görür
Yaşamanın da başlangıcı doğum yani dünyaya gelmek olduğu için bu doğru bir söylemdir.
@OgzhnOztkn Saygım yok, atarlıyım. Sana mı dert oldu?
Yeni nesil öyle malesef..
@OgzhnOztkn biyoloji dedin de.. 2011 biyoloji Lys sınavında 29/30 yaptığım geldi aklıma..
İşte bunlar hep ego..
İşte bana karşı bu cümleyi söylememeliydin, bir hata daha...
Pişman olacağın zaman yakındır.
@OgzhnOztkn Çok korktum yemin ederim.
Hop hop hop... Delikanlı..
Kimseye dert olan bişi yok.. Herkes kendi görüşünü belirtmekte özgür...
Sen bana ukala dedin mesela, sorgulama gereği duymadım.
Doğru olup olmadığını ben bilirim, ama senin görüşün bu..
. Aynı "olgunluğu" sen de göster..
Devam et, çekinme.
@OgzhnOztkn Buraya gelipte laf sokan sensin farkındaysan. :) Benim polemik yaratma gibi bir amacım yok.
@ soran
Easy boy, easy..
Tamam!
Sen haklısın mk, bi' b*k bildiğim yok..
Türkçeyi istediğin kadad leş et, istediğin kadar dik kafalı davran.
Adam yerine koyup cevap verende kabahat.
Germeyi ortamı daha fazla... Bu konu da kapansın
Keşke doğmasaydım
Hayatım olsaydı belki olurdu.
Tabikide ona aşık olmak
parasız olmam.
Yok ✌
Şanslısın.
Hayır akıllıyım
Her akıllı senin kadar beladan uzak kalamayabiliyor.
Akıl herkeste var ama kullanmayi bileceksin..
Fazla özgüven iyi değil dikkat et.
Alakası yok. Gerçekler
Zeki insan akıllıyım bana bir şey olmaz diye dolaşmaz pek.
Bilemem orasini ama dogru zamanda dogru kararlar almak zordur. Insan sadece duygularini degil aklinida o anda kullanabilirse pisman olmayacagi kararlar alir. Yani en azindan bu ihtimal cok buyuk olur.
Öyle tabi ama bu iş biraz da trafik gibi. Sen istediğin kadar dikkatli ol, bazen bela gelir seni bulur.
Dogru soyluyosun. Yinede biz dogru olani yapmaya gayret edersek azda olsa onleyebiliriz belalari
Kesinlikle haklısın. Bu ılımlı tavır sana daha çok yakıştı söylemem lazım. :)
Dogruya dogru yanlisa yanlis. Onyargida sana hic yakismamisti zaten😎
Haha bu zeka pırıltıları hoşuma gitti :D
😎😎😎
Cool ve zeki :D
😇😇😇öhöm öhöm
Buyrun benim der gibisin. :D
Ahahaha😁
Bakıyorum da keyfin yerinde. :) İşte bunlar hep akıl. :D
Yau he he🙈
doğrduurrr
Sewdıgıme bıle bıle yok vermk
Yarama sabun surup acimasi
Pişman olamamak galiba.
söyleyememem ama baya pişman oldummm
Otus Bir :D allaam yeeraaappim ya :D
ÇOK BÜYÜK PİŞMANLIK YAŞAMADIM
ne güzel yaşama zaten
TSKR
Hayatım pişmanlıktan geçilmiyor.
Mesela?
hayatıma birisini almak oldu :/
diyeti bozdudk tan sonraki pişmanlık :D
çirkin olmam
nıe cirkinim :/
Allah vergisi
Evlenmek en büyük pişmanlığım...
Bilmiyorum ki.
evlenmek
Bekarlık Sultanlıktır
Yok ondan değil. Hatalı tercih yaptığımdan.
hı evlenecegin kadını iyi seçmelisin
evet ama insanlar hata yapıyor işte.
büyük konuşmamak lazım.
3 kisinin kizligini bozmustum
allah belanı versin
Tesekkur:))
Sevdiğime Seni Seviyorum Diyememek :(((
O son kadehi içmek.