Başıma ne gelirse gelsin, ne yaşarsam yaşayayım acı, korku, utanç, üzüntü, mutluluk hiçbir duyguyu hissetmiyorum?

Kendimi oyuncak cansız bir bebek gibi hissediyorum. Böyle bir psikolojide olan var mı ya da bu durum hakkında bikgisi olan, neyden kaynaklı olabilir?
Başıma ne gelirse gelsin, ne yaşarsam yaşayayım acı, korku, utanç, üzüntü, mutluluk hiçbir duyguyu hissetmiyorum?
Cevapla