Sigara da spor da bana çok iyi geliyor. İkisinden biri olmasın yaşayamam. Bana şu an ömür boyu çıkamayacağım bir hücre sunulsa. Sadece sigara, yemek, ağırlıklar verilse şu an hiç düşünmeden işimi, eşimi terkeder girerim.
Toplum içinde masa gibi bir yerin etrafında oturacaksak ben mutlaka köşe başında oturmalıyım. Araç içindeyken mutlaka benim tarafımda olan cam hafif bile olsa açık olmalı
Hayır alışkanlık olarak garip bir şeyim yok. Bir ara temizlik hastası olmuştum o geçti. Rutin aralıksız günlük 4 saat ev işi yapıyordum. Şimdi yok kalmadı.