Hiç kimsede olmadığını düşündüğüm bir alışkanlığım yok sanırım. Ama herkesin yapamayacağını düşündüğüm özelliklerim var. Mesela bana iyi gelmeyen ne veya kim varsa sıkıcı tutmak yerine sakince bırakmayı tercih ederim. Doğru zamanda, doğru yerde vazgeçebilmek güzel bir alışkanlık.
Benin duygularım kimsede yok. Onlarında bende olduğunu düşünmüyorum. Herkes en ufak ayrıntısına kadar özel yaratıldı. Site de bir Azerbaycanlı gördüm sanki 😊
Benim alışkanlığım asla kendimi kimseden üstün görmem çocukla çocuk olur buyugede saygıda kusur etmem benden bir şey isteniyorsa yapabileceğim bir şeyse asla geri cevirmem