Neden bu düşünce aklıma gelince hayattan soğuyorum ve bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Demin benim aklıma bizim şu anda genç olduğumuz ama yeni doğanlar ve bizden 15-20 yaş küçük olanlar ileride gencecik delikanlı oldukları zaman biz ise 40-45 yaşında orta yaşlı insanlar olacağız düşüncesi geldi ve birden çok kötü oldum hayattan soğudum.
Peki bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?
Neden bu düşünce aklıma gelince hayattan soğuyorum?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Neden bu düşünce aklıma gelince hayattan soğuyorum ve bu düşünceden nasıl kurtulabilirim?
Cevapla